Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی شهرستان نور گفت: 11 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات به 66 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان در هشت ماهه امسال شرایط پرداخت شده است.به گزارش بلاغ،به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بهرام شریفی امشب در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهم بهزیستی از محل اعتبارات بند «د» تبصره 13 مبلغ یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان برای اشتغال 85 نفر بوده که تاکنون 66 نفر به بانک‌های عامل معرفی و یک میلیارد و 145 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مقدار اعتبار تعیین شده 155 میلیون تومان باقی مانده که پرونده افراد آماده و تا پایان آذر تکمیل و پرداخت می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان نور گفت: 35 نفر در سامانه رصد ثبت‌نام کردند و 20 نفر آماده ثبت‌نام در رصد داریم که به دلیل مشکلات سامانه فعلا به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: از محل اعتبارات بند«د» تبصره 16 3 میلیارد و 50 میلیون تومان تعیین که تاکنون برای 2 میلیارد و 100 میلیون تومان پرونده تشکیل و به بانک معرفی شدند که تاکنون هم 139 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و 41 نفر نیز در نوبت بانک‌های عامل قرار دارند.

حبیب‌الله  قلی‌پور افزود: برخی از بانک‌ها در بحث ضمانت سخت‌گیری‌ها را نسبت به سال گذشته بیشتر کردند و دلیل آن را هم معوقات سال گذشته اعلام می‌کنند و این برای افراد معرفی شده قانع کننده و منطقی نیست.

وی گفت: افرادی که از سوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان نور معرفی می‌شوند از فیلتر‌های لازم عبور کردند و از بین تعداد زیادی از متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان با بررسی همه جانبه افراد واجد شرایط لازم معرفی می‌شوند.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی این شهرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در بحث کارورزی 10 جلسه با دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده فقط 30 واحد ثبت‌نام کردند که از این تعداد 16 واحد عملیاتی شد اما پنج واحد قرار داد بستند و بقیه مراجعه نکردند.

احمد  مقصودی افزود: با وجود پیگیری‌ها، حضور در مراکز تولیدی و کارگاه‌ها، کارفرمایان و واحدهای پذیرنده رغبت چندانی برای ثبت‌نام و جذب افراد ندارند.

وی اضافه کرد: 784 نفر از سوی ادارات بهزیستی، فنی‌وحرفه‌ای، حمل و نقل، دامپزشکی، صنعت و تجارت، امداد،میراث فرهنگی، جهاد، مسکن، شهرسازی، شیلات، بنیاد و ... در سامانه رصد ثبت‌نام کردند.

این مسؤول گفت: یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار اشتغال خانگی به دلیل جذب خوب شهرستان علاوه بر اعتبارات قبلی اختصاص یافت که سقف پرداختی نیز تا 15 میلیون تومان به هر نفر افزایش یافت و کارفرمایی که بتواند 10 نفر را مشغول کند تا 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حسین غلامی ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام نیک بین نماینده شهرستان بردسکن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار نفر در معادن بردسکن از جمله در معادن طلا، مس و آهن در شهرستان اشتغال به کار دارند که تلاش ما در این حوزه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری و نیز بر پرونده زدایی در دعاوی کارگر و کارفرما قرار دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن به مشکلات تولید در حوزه معادن با توجه به افزایش حقوق دولتی معدن‌، افزایش مالیات و تعرفه صادرات و قطع برق معادن در پیک مصرف، حقوق کارگران و عیدی و پاداش آنها در پایان هر سال اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات کارگران بویژه ساماندهی قراردادهای کار موقت و اصلاح تبصره ماده ۷ قانون کار، پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در ادارات و تبدیل وضعیت نیروهای اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی در بهزیستی را در دستور کار قرار دهد.

۱۲۰ درصد تعهد اشتغال در بردسکن محقق شد

وی گفت: در حوزه ثبت اشتغال ایجادی در سامانه رصد با ثبت ۱۴۲۰ نفر بیش از تعهد اعلام شده در بین شهرستان‌های استان پیشتاز هستیم.

غلامی اظهار کرد: با پیگیری ادارات مختلف با ثبت ۱۴۲۰ نفر در سامانه اشتغال کشور ۱۲۰ درصد تحقق عملکرد ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن افزود: در حوزه اشتغال در سال گذشته مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات تبصره ۱۸ و مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جز ۳ تبصره ۱۸ توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بنیاد برکت به متقاضیان در بردسکن پرداخت شده است.

کد خبر 6081149

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور