Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بسیج آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران،من می‌خواهم در آینده شهید بشوم، معلم پرید وسط حرف علی و گفت: ببین علی جان موضوع انشاء این بود که در آینده می‌خواهید چکاره بشوید؟، باید در مورد یک شغل یا کار توضیح می‌دادی مثلا پدر خودت چه کاره است ؟ آقا اجازه … شهید …؛

آری به واقع امنیت فعلی کشور مرهون رشادت شهدا و صبوری یادگاران و خانواده‌های گرانقدر آنهاست؛ همچنانکه اکنون نیز مدافعان حرم دلاورانه در راه حریم آل‌الله جان در کف اخلاص گذاشتند و اکنون که بنا به فرموده سردار رشید اسلام سردار قاسم سلیمانی پایان داعش رسیده، عقبه آن به دلاوری این دلیرمردان برمی‌گردد؛ دلاورانی که با روحیه بسیجی در راه انقلاب و آرمان‌ها شهدا و امام شهدا رفتند و اکنون بر ما است که دین خود را به آنها ادا کنیم، پس آری همه ما می‌خواهیم شهید شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و به مناسبت هفته بسیج غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

بهارپاییزی بهارستانی‌ها در کنار مزار شهدا

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبهارستان، مراسم غبارروبی مزارشهدا درگلزار شهدای گمنام شهرگلستان بهارستان با حضور بیژن سلیمانپور فرماندار بهارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه گلستان، علیرضا عرب شهردار بهارستان، مهدی علمدار فرمانده سپاه بهارستان، سایر مسئولان و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزارشد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام و منزلت شهدای و الامقام انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام خمینی(ره) آئین معنوی غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدای بخش بوستان نسیم‌شهر با حضور مسئولان، بسیجیان، شهروندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران درم حل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) اسماعیل‌آباد و امامزاده لطیف(ع) وجه‌آباد برگزار شد.

غباروبی مزار شهدا در دیار 15 خرداد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، هفته بسیج تداعی‌کننده ایثار و رشادت‌های بسیجیانی است که از ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و چه بسا جوانان و نوجوانانی که در راه اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا کردند؛ از اینرو شایسته است تا یادی از این عزیزان کنیم هرچند با حداقل‌ها، هرچند با نثار شاخه گل و ذکر فاتحه بر مزارشان.

به همین منظور و طبق سنت هر ساله مسئولان و پاسدارن شهرستان ورامین نیز با حضور در مزار و گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشتند؛ در این راستا جمعی از مسئولان، فرمانده سپاه ناحیه، امام جمعه موقت، دادستان و پاسداران و بسیجیان ورامین پس از حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان با اهداء گل و قرائت فاتحه به این عزیزان ادای احترام کردند و سپس با حضور در گلزار شهدای سید فتح‌الله ورامین یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

گلباران مزار لاله‌های عشق و دلدادگی در شهریار و ملارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج عموم مسئولان شهرستان شهریار و ملارد و بسیجیان دریادل این شهرستان به همراه خانواده شهدا و ایثاراگران بر سر مزار شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت و آرامش حاضر شدند و با نثار گل قبور این بزرگواران را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

این مراسم در مزار شهدای گمنام و شهدای اقتدار در امامزاده اسماعیل(ع)شهرستان شهریار و گلزار شهدای هفت‌شهر شهریار و همچنین مزار شهدای ملارد در جوار امامزاده ابراهیم(ع)و دیگر گلزارهای شهدای شهرستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده سپاه فتح در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین سپاه قدس با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گفت: شهیدحجازی علاوه برمسئولیت درجبهه مقاومت حدود ۱۰ سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و همیشه در خدمت انقلاب بود. سردار مصطفی مثنوی افزود: شهید حجازی که در  همه دوران خدمت در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بود و او و  یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند امثال سید حسن نصرالله، سید رضی و... از جمله یاران او بودند و  جانفشانی کردند و شهید شدند. جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته اند، افزود: در عرصه های سخت و نیم سخت مقابله با شورش کردها، جریان تجزیه طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود ۱۰ سال در  سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است. سردار مثنوی با بیان اینکه با حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق او و محبوبیت او است، ادامه داد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش ‌ و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و  ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش های انسانی معنا شده است. وی اضافه کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه باریکه بوکمال در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت تاکید دارد و منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.  جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح ریزی، برنامه و  عملیات در این راستا قدم برمی‌دارند.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر