Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:15:56 GMT

اعزام ۱۳۵ زائر اولی از محل موقوفات به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۰۳۱۹

اعزام ۱۳۵ زائر اولی از محل موقوفات به مشهد مقدس

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان، از اعزام ۱۳۵ زائر اولی از محل موقوفات این استان فردا ( ۳ آذر) به مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام حسن رضوی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: همه ساله افرادی را که به لحاظ مالی توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند و تاکنون نیز به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند از محل عواید موقوفات منطبق با نیت کمک به زوار امام رضا (ع) در قالب طرح «میقات رضا» به آستان مقدس ثامن الحجج (ع) اعزام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امسال از محل 10 موقوفه 135 نفر زائر اولی با چهار دستگاه اتوبوس با هزینه 55 میلیون تومان فردا ( سوم آذر) همزمان با سراسر کشور با حضور در حرم امامزاده عبدالله(ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

وی تصریح کرد: واقف کسی است که در حوزه های مختلف احساس نیاز کرده است و با بخشیدن مال خود که سخت تر از بخشیدن جان است و واقف همواره در پی رفع این احساس نیاز است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: خواندن زیارت‌نامه دسته جمعی، حضور در مراکز تفریحی مشهد و ویژه برنامه‌هایی با همکاری آستان قدس رضوی مد نظر قرار دارد.

 

حجت الاسلام رضوی گفت: یکی از اهداف این سفر این است که جایگاه اجتماعی افراد ضعیف نسبت به زیارت امام رضا(ع) تثبیت شود زیرا ما اعتقاد داریم این سفر باعث تعادل روحی خواهد شد.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: این آزمون برایجذب نیروی مورد نیاز اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان و همچنین مدیریت درمان استان در محل پیام نور برگزار شد

مهدی میرزاپور افزود: در این آزمون استخدامی تعداد ۱۷۸۳ نفر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۱۹ نفر به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت