Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:49:01 GMT

بسیج در تمام نوسانات تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۰۳۲۸

بسیج در تمام نوسانات تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است

بوشهر - رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه متبلورترین چهره بسیج جهاد و شهادت است، گفت: بسیج در تمام نوسانات نوسانگیر، تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، سردار احمد وحیدی عصر پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای شهر بوشهر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: شهدای ما از مقام ظاهر به مقام باطن رسیده و پرده‌های غیب را دریده‌اند و به مقام شهود رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی در ادامه با اشاره به اینکه اگر حیدریون، فاطمیون، حزب‌الله و نیروهای مردمی که در سوریه و عراق دور هم جمع شدند  و پیروزی بزرگ بدست آوردند نشان از زنده بودن شهدا را دارد، گفت: خداوند متعال نمی‌گذارد  راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهید در پیشگاه خدا منزلتی پیدا  می‌کند که هیچ خوبی برتر از آن نیست، تصریح کرد: راه شهدا راهی نیست که دشمنان بتوانند با امکانات نظامی از ما بگیرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه بسیج از جنس جهاد و شهادت است، بیان کرد: بسیجی مجاهدی است که آرامش او شهادت و وصال الهی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با انفاس قدسی امام راحل شکل گرفته و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری با توانی بالا رو به جلو حرکت می‌کند و هر مشکلی را از جلو راه نظام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه بسیج در تمام نوسانات نوسانگیر، تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است، افزود: متبلورترین چهره بسیج جهاد و شهادت است.

وحیدی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به بیعت خود با شهدا پابرجا ماندند، خاطرنشان کرد: ما هم امیدواریم با بعیت با شهدا پابرجا مانده و درجا نزنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما مدیون شهدا بوده و شهدا نیز مدیون امام حسین(ع) هستند، ادامه داد: فروپاشی جبهه کفر آنگاه که قوی نشان داده می‌شد و جریان استکبار از آن به شدت حمایت می‌کرد با دلاورمردی‌های مدافعان حرم و سردار سلیمانی همه ابهت آنها و غرب فرو ریخت.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه تمام جریان غرب دور هم جمع شده‌اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، گفت: به برکت خون شهدا روز به روز بر شکوکت نظام افزوده می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئول روابط عمومی دانشگاه) برگزار شد و از زحمات برادر امین بشیری تقدیر شد و امیرحسین صبوری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شدند.

کد خبر 6081314

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • حمایت سران عشایر و طوایف آبادان از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است