Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:12:21 GMT

سه سالن ورزشی توسط سپاه در تیران و کرون افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۰۳۵۰

سه سالن ورزشی توسط سپاه در تیران و کرون افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - همزمان با هفته بسیج سه سالن ورزشی توسط سپاه در شهرستان تیران و کرون به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این سالن های ورزشی، میزان اعتبار هزینه شده برای تکمیل و تجهیز این سالن های ورزشی را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی افزود: این سالن ها شامل دو سالن ورزش رزمی به نام 9 دی و یک سالن چند منظوره به نام صالحین است که توسط بسیج سازندگی به منظور توسعه فضای ورزشی شهرستان تیران و کرون ساخته شده است.
فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون افزود: سالن صالحین دارای یک هزار و 100 متر مربع و دو سالن دیگر (9 دی ) هریک 450 مترمربع مساحت دارد.
وی با اشاره به اینکه استخر شنا توسط سپاه در شهر تیران در حال ساخت است، گفت: این طرح تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سرهنگ عطایی ادامه داد: سالن های ورزشی در مناطق شهرستان تیران و کرون بر اساس نیاز هر منطقه احداث می شود و در این راستا مناطق محروم در اولویت قرار دارند.
وی همچنین گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، استفاده از سالن های ورزشی سپاه طی این هفته 50 درصد تخفیف دارد.
استخر شنای بسیج در محیطی به وسعت 3 هزار متر مربع در محل شهرک بهارستان تیران در حال ساخت است.
قرارگاه بسیج سازندگی تاکنون 10 سالن ورزشی در شهرستان تیران و کرون احداث کرده است.
شهرستان تیران و کرون همچنین دارای هشت سالن ورزشی است که 6 باب آن وابسته به اداره ورزش و جوانان و 2 باب آن وابسته به آموزش و پرورش است.
سرانه فضای ورزشی این شهرستان برای هر نفر 22 سانتی متر مربع می باشد که 78 سانتی متر مربع کمتر از میانگین کشوری است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ-7131/ 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد