Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در مورد افزایش قیمت نان و اینکه آیا از فردا این افزایش اعمال می‌شود، گفت: دبیر ستاد تنظیم بازار صورت‌جلسه افزایش قیمت نان را به اتاق اصناف ایران و به شخص بنده اعلام کرده‌اند اما من به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران باید با توجه به وزن چانه قیمت چهار نان سنتی یعنی سنگک، بربری، تافتون و لواش را اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نظر اتحادیه نان تهران را گرفته‌ام و قرار شد پس از بررسی قیمت‌ها را ابلاغ کنم که هنوز این کار را انجام نداده‌ام و ممکن است ظرف 48 ساعت آینده این را اعلام کنم. 

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: افزایش 15 درصدی قیمت نان حتمی است اما این افزایش متناسب با اصلاح چانه نان هم هست. 

وی افزود: حتما باید وزن چانه نان برای ما محرز شود.

فاضلی در پاسخ به این سوال که وزن چانه نان‌های سنتی چه تغییری می‌کند، گفت: وزن چانه نان که از سوی اتحادیه نانوایان تهران اعلام شده را تقریبا پذیرفته‌ام اما من نقطه نظری برای اصلاح آن دارم و ممکن است وزن چانه نان سنتی درصدی اضافه شود.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به این سوال که در صورت افزایش قیمت چه نظارتی بر کیفیت صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دقیقا باید نظارت بر کیفیت‌ها بیشتر شود. البته تاکنون تعارضی وجود داشته و در سه سال گذشته قیمت نان اضافه نشده و بنابراین طبیعی است که این موارد روی کیفیت و حتی کاهش وزن چانه موثر بوده است. 

وی افزود: یقینا وقتی بخواهیم قیمت را افزایش دهیم انتظارات از کیفیت نان عرضه شده هم بالا می‌رود. 

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد