Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - با ربیع‌خواه یا بدون ربیع‌خواه؟ پرسپولیس چطور بهتر نتیجه می‌گیرد؟

به گزارش وبسایت نود، بازی کردن مدافع چپ سابق و هافبک دفاعی فعلی پرسپولیس، یکی از موضوعات داغ در مورد این تیم است. برانکو ایوانکوویچ اول فصل، حاضر نشد هافبک دفاعی جدیدی بخرد و شهاب کرمی، هافبک فصل پیش تیمش را هم کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید ربیع‌خواه، قرار است این فصل ذخیره اصلی کامیابی‌نیا باشد اما خیلی زود، اوضاع تغییر کرد و او حتی بیشتر از کامیابی‌نیا برای تیمش به میدان رفت. منتقدان ربیع‌خواه، او را پاشنه آشیل تیم برانکو می‌دانند و سرمربی پرسپولیس، علاقه ویژه‌ای به سبک بازی او دارد. سوال اینجاست پرسپولیس، با ربیع‌خواه بهتر نتیجه می‌گیرد یا بدون حضور او اوضاع بهتری دارد؟

فصل پیش، ربیع‌خواه نیم فصل اول بازیکن ثابت تیمش بود. او در هر 15 مسابقه نیم فصل اول، فیکس در ترکیب اصلی به میدان رفت و پرسپولیس هم پا به پای تراکتورسازی، برای قهرمانی می‌جنگید. هفته اول نیم فصل دوم، ربیع‌خواه مصدوم شد و پس از آن بازی‌های زیادی روی نیمکت نشست. پرسپولیس بدون ربیع‌خواه، از تراکتورسازی و دیگر رقبا فاصله گرفت و با قدرت، قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد.

اگر معیار بازی کردن ربیع‌خواه را بیشتر از 30 دقیقه حضور در زمین در نظر بگیریم، پرسپولیس در بازی‌هایی که ربیع‌خواه بازی کرده میانگین 2.04 امتیاز از هر مسابقه را داشته و 59 درصد بازی‌هایش را هم برده است. بدون حضور ربیع‌خواه، این آمار با پیشرفت قابل ملاحضه‌ای به 2.62 امتیاز از هر بازی و 87 درصد برد می‌رسد. فصل پیش پرسپولیس در نبود ربیع‌خواه، فقط یکی از بازی‌هایش یعنی دربی تهران را نبرد. این فصل ربیع‌خواه، دو بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس نبود که یکی با برد و دیگری، با باخت تیم برانکو تمام شد. آمار پرسپولیس در نبود ربیع‌خواه، با فاصله قابل توجهی بهتر از زمان حضور او در لیگ برتر است.

مقایسه نتایج پرسپولیس با و بدون ربیع‌خواه در لیگ برتر

 

بازی

برد

مساوی

باخت

میانگین امتیاز

درصد پیروزی

در حضور ربیع‌خواه

31

19

9

3

2.1

61

بدون حضور ربیع‌خواه

10

8

-

2

2.4

80

معیار حضور بیشتر از 30 دقیقه در زمین است

در لیگ قهرمانان آسیا، امتیازات و نتایج پرسپولیس بدون حضور ربیع‌خواه، به مراتب بهتر هم می‌شود. پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017، فقط دو برد داشت که هر دو برد در بازی‌هایی بدست آمد که برانکو ربیع‌خواه را در ترکیب اصلی قرار نداد. آمار پرسپولیس با ربیع‌خواه در آسیا، فقط 25 درصد برد و 1.25 امتیاز از هر مسابقه است. بر خلاف بازی‌های بدون او، که تیم برانکو نیمی از حریفانش را برد و میانگین 2 امتیاز از هر بازی را کسب کرد که برای مسابقات آسیایی، عدد قابل قبولی است.

مقایسه نتایج پرسپولیس با و بدون ربیع‌خواه در لیگ قهرمانان آسیا

 

بازی

برد

مساوی

باخت

میانگین امتیاز

درصد پیروزی

در حضور ربیع‌خواه

8

2

4

2

1.25

25

بدون حضور ربیع‌خواه

4

2

2

-

2

50

معیار حضور بیشتر از 30 دقیقه در زمین است

در مورد ربیع‌خواه و بازی کردن او، تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد اما فعلا آمار، به نفع بازیکن محبوب برانکو نیست. پرسپولیس در نبود او، نتایج بسیار بهتری می‌گیرد و بازی نکردنش، بیشتر از بازی کردنش به نفع سرخپوشان تمام می‌شود. با این وجود، برانکو هنوز ربیع‌خواه را به چشم مهمترین بازیکن تیمش می‌بیند. بازیکنی که حتی از مسلمان و کامیابی‌نیا، اولویت بالاتری برای حضور در زمین دارد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو