Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز ۱۰ آذر، یعنی جمعه آینده، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه در کاخ کرملین برگزار خواهد شد. مراسمی باشکوه با حضور تمام سرمربیان تیم‌های صعود کرده به این جام جذاب و دیدنی. طبیعی است که ایرانی‌ها هم نسبت به همگروهی با تیم‌های مختلف در جام جهانی‌ نگرانی‌هایی داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز ۱۰ آذر، یعنی جمعه آینده، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه در کاخ کرملین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسمی باشکوه با حضور تمام سرمربیان تیم‌های صعود کرده به این جام جذاب و دیدنی. طبیعی است که ایرانی‌ها هم نسبت به همگروهی با تیم‌های مختلف در جام جهانی‌ نگرانی‌هایی داشته باشند.در این مورد از برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس پرسیدیم چه نظری در مورد احتمال همگروهی ایران با کرواسی در جام جهانی‌ ۲۰۱۸ دارد که گفت:

«این امکان وجود دارد که ایران و کرواسی در یک گروه قرار بگیرند چون کرواسی در سید ۲ و ایران در سید ۳ حضور دارد و ممکن است در یک گروه باشند اما من دوست ندارم این دو تیم در یک گروه قرار بگیرند.»

برانکو ادامه داد:

«این دو تیم بهتر است که در مراحل بعدی جام جهانی‌ به مصاف هم بروند. کرواسی تیم ملی کشورم است که ۷ سال مربی آن بوده‌ام و ایران تیم ملی دوم من که با آن به جام جهانی‌ ۲۰۰۶ رفتم. دوست ندارم در مرحله گروهی، این دو تیم را روبه‌روی هم ببینم و تأکید می‌کنم بهتر است این دو تیم در مراحل بعدی به هم بخورند.»

از او پرسیدیم اگر پیش‌بینی شما درست از آب درنیامد و ایران و کرواسی در مرحله گروهی، همگروه شدند، فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای رقم بخورد که گفت:

«در این صورت دعا می‌کنم بازی مساوی شود تا مردم ایران و مردم کرواسی ضمن تماشای یک بازی دیدنی و جذاب، از نتیجه هم رضایت داشته باشند!»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی