Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا جاورانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، از آغاز مرحله برگشت رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های استان خبر داد و گفت: این مسابقات از جمعه سوم آذرماه آغاز خواهد شد و تا جمعه یکم دی‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور 6 تیم فرمانداری میامی، آریا سنگسر، شهرداری دامغان، سامان اسپیرال شاهرود، سیمان شاهرودو شهرداری سمنان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاورانی بیان داشت: در اولین روز رقابت‌های مرحله برگشت شهرداری سمنان با تیم فرمانداری میامی در ساعت 15:30 به میزبانی میامی در سالن انقلاب این شهرستان به میدان می‌روند.

تیم والیبال فرمانداری میامی متشکل از حسین تیموریان، احمد اصغری، سیدمرتضی حسینی، سید علیرضا حسینی، علیرضا اصغریان، محمد حسین اصغریان، جواد آشفته، علی سلطانعلی، حسن وفاخواه، حمید فدایی، حسن فدایی، حسین نوروزی، اکبر خداوردی با مربی گری حسن مقصودی پا به این رقابت ها گذاشته است.

تیم والیبال سیمان شاهرود قهرمان دور رفت مسابقات والیبال لیگ استان شد و تیم فرمانداری در دور رفت تنها توانست 3 امتیاز کسب کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه