Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ایجاد جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را تنها راه مقابله با آنان دانست و گفت: امروز مذاکره، گفت‌وگو و گفت‌وگوی تمدن‌ها که برخی همه آن‌ها را امتحان کرده اند فایده‌ای ندارد و تنها راه، مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت حسن عشوری و شهدای والامقام منطقه بیجارگاه علیا و حومه در بخش کلاچای رودسر اظهار داشت: دشمنان تکفیری به عظمت خون شهدا و رشادت آنان توسط جبهه مقاومت در سوریه نابود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شکست داعشی‌ها در جبهه مقاومت و نابودی آن‌ها در حقیقت، شکست آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی بود گفت: داعش سرباز و نیرویی بیش نبود و در این میدان شکست اصلی را اربابان آن‌ها متحمل شدند.

تسخیری بر لزوم هوشیاری همه جانبه در مقابل دشمنان تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمنان پس از شکست بیکار نمی‌نشیند و درصدد هستند تا جوانان و ملت‌ها را ناامید کرده و از این راه به اهداف شوم‌شان دست یابند و در این مسیر تنها راه مقابله با آنان مبارزه و ایستادگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن به میدان آمد ولی باز هم موفق نبود گفت: همین دشمن با وجود شکست در جبهه‌های مقاومت هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آید و برای رسیدن به اهداف خود اتحاد ما را نشانه گرفته است.

وی اتحاد، وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه را مسیر پیروزی مقابل دشمنان خواند و افزود: شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همگی به ما توصیه کرده تا اتحاد خود را زیر پرچم ولایت فقیه حفظ کنیم و امروز درس بزرگ شهدا به ما همین مسئله است.

تسخیری بابیان اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند امروز بین نسل قدیم جامعه و نسل جدید فاصله افتاده است بیان کرد: شهیدان عشوری، نوری و حججی جوانان نسل امروز هستند اما می‌بینیم مانند شهدای دوران دفاع مقدس این راه را با قوت ادامه می‌دهند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ایجاد جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را تنها راه مقابله با آنان دانست و تصریح کرد: امروز مذاکره، گفت‌وگو و گفت‌وگوی تمدن‌ها که برخی همه آن‌ها را امتحان کرده اند فایده‌ای ندارد و تنها راه، مقاومت است.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 تلویزیون رژیم اسرائیل در گفت و گو با یک کارشناس صهیونیست از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت پرده برداشت؛ ماموریت‌هایی که به ادعا این شبکه در صورت عدم اجرا، حاکمیت اسرائیل برقرار نخواهد ماند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی «پاسخ واقعی» دریافت می‌کنند
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها