Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود.

وی در پنجمین روز هفته بسیج که با شعار "بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری" نام‌گذاری شده است، با حضور در محل برگزاری نماز جمعه تهران، به تشریح اقدامات و برنامههای سازمان بسیج مستضعفین می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هزاران نفر از بسیجیان نواحی مقاومت سپاه تهران بزرگ و همچنین مسئولین و معاونین سازمان بسیج بصورت منسجم در نماز جمعه فردا حضور خواهند یافت.

همچنین گفتنی است فرماندهان سپاه‌های استانی نیز سخنران پیش از خطبه‌ها در استان‌ها هستند و گزارشی از عملکرد بسیج در آن استان را به اطلاع مردم می رسانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه سنندج
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند