Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری آنلاین:
حمله انتحاری در جلال آباد در ولایت ننگرهار افغانستان، دست کم ۸ کشته و حدود ۱۵ نفر مجروح به جا گذاشت

مقامات محلی گفته‌اند که شمار تلفات حمله روز پنج شنبه احتمالا افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری آریانا افغانستان به نقل از عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار نوشته است که «این حمله در مربوطات ناحیه اول شهر جلال آباد در نزدیکی منزل شیخ اکرم، فرمانده پلیس محلی ولسوالی خیوه صورت گرفته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سریع افغانستان از قول خوگیانی می‌گوید این انفجار زمانی صورت گرفت که هواداران شیخ اکرم پس از یک راهپیمایی به خانه‌ی او می‌روند و هنگام خارج شدن انفجار صورت می‌گیرد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده نگرفته است. با این حال طالبان و شاخه داعش افغانستان از جمله گروههایی هستند که در افغانستان دست به حملات انتحاری می‌زنند و گاه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در همین زمینه: انفجار انتحاری در محله‌ دیپلماتیک کابل | ۱۳ کشته و ۱۳ زخمی طبق آمار اولیه حمله انتحاری در کابل ۱۵ عضو وزارت دفاع افغانستان را کشت ۵۱ کشته ۱۶۰ زخمی در دو حمله انتحاری در افغانستان انفجار انتحاری در نزدیکی مسجد شیعیان در کابل ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه