Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال بانوان امروز پنج شنبه در حالی به دیدار دوستانه مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت که با حضور پرشور بانوان تماشاگر در سالن حاضر بودند.

به گزارش ایسنا، نخستین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل ایتالیا امروز پنج شنبه در ساعت ۱۶ آغاز شد. تیم ملی در حالی به میدان رفت که هر ششصد صندلی متعلق به بانوان تماشگر پر بود و یکصدا تیم ملی را تشویق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دستور حراست وزارت ورزش و جوانان تماشاگران بدون گوشی های موبایل خود وارد سالن شدند تا عکس و فیلمی از بازی منتشر نشود. در ابتدای بازی نیز از ورود خبرنگاران با گوشی موبایل جلوگیری شد که اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت و در نهایت با وساطت محمدیان معاون ورزش بانوان مشکل برطرف شد و خبرنگاران با گوشی وارد شدند.

پروانه سلحشور نماینده مجلس تهران نیز از جمله میهمانان حاضر در سالن است.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟