Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:47:35 GMT

آغاز کاهش دمای هوا در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۲۴۵۰

آغاز کاهش دمای هوا در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، از پنج شنیه شب 2 آذر ماه 96 تا یک شنبه آینده دمای هوای استان سمنان بین پنج تا هشت درجه کاهش می یابد.


غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : علاوه بر کاهش دمای هوای استان سمنان ، بارش باران ، افزایش ابر ، رگبار پرکنده ، رعد و برق ، وزش باد شدید و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر از پدیده های جوی دیگر در استان سمنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین درباره یخبندان و لغزندگی جاده بخصوص در محورهای شمالی هشدار داد.


انتهای پیام / ه


کاهش 5 درجه ای دمای هوای استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دما در بیشتر مناطق استان اصفهان، اظهار داشت: صبح فردا احتمال تنش دمایی به ویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات غرب استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد، افزود: شاهین شهر و میمه با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر و چوپانان با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر تدریجی سامانه ناپایدار طی امروز تا اواسط پنجشنبه، افزود: تا بعد از ظهر فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه‌ای پدیده غالب بیشتر مناطق استان است که در برخی مناطق به ویژه شرق اصفهان احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

به گفته امینی، وقوع بارش‌های رگباری بهاره و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق شمال و شرق استان کماکان طی ۲۴ ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان از اواسط پنجشنبه تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

کد خبر 6100376

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • وضعیت بارش و دمای هوا تا اواخر خرداد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود