Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوانی به علت سرقت خودرویش به کلانتری آبکوه مشهد مراجعه کرد که ساعتی بعد، خودش به اتهام سرقت دستگیر شد.

عصر سه‌شنبه، فردی به نام مهدی با مراجعه به کلانتری آبکوه مشهد، اعلام کرد ساعتی قبل خودرویش را از یکی از خیابان‌های مشهد ربوده‌‌اند. با اعلام این سرقت، افسر تجسس کلانتری آبکوه از این فرد خواست پس از تشکیل پرونده و تکمیل فرم‌های مربوطه، اعلام سرقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر کلانتری پیگیری این پرونده را در دست داشت که فردی دیگر نیز با حضور در کلانتری، در پرونده‌ای مشابه، اعلام کرد سارقان کامپیوتر خودرویش را ربوده‌اند. افسر تجسس پس از شنیدن اظهارات این فرد، فرم‌های مربوط به اعلام شکایت را در اختیار او قرار داد تا پس از تشکیل پرونده، تحقیقات آغاز شود.

این فرد برای تشکیل پرونده از اتاق افسر تجسس خارج و فردی که خودرویش را ربوده بودند وارد اتاق شد. این فرد درباره چگونگی سرقت Stealing خودرویش توضیح می‌داد که مال‌باخته قبلی برای پرسیدن یک سؤال به همان اتاق برگشت اما با دیدن شاکی دیگر، بدون اینکه سؤالش را بپرسد، از اتاق خارج شد. این درحالی بود که دقایقی بعد، یکی از مأموران وارد اتاق شد و درگوشی به همکارش چیزی گفت و پس از اشاره‌هایی، از اتاق خارج گردید.

مأمور کلانتری دقایقی از اتاق بیرون رفت. فردی که کامپیوتر خودرویش را ربوده بودند ادعا می‌کرد شاکی درون اتاق کامپیوتر خودرو او را دزدیده است. او با اطلاعاتی که در اختیار افسر تجسس کلانتری آبکوه گذاشت، ظن مأموران را به یقین تبدیل کرد.

هم‌زمان با بازگشت افسر تجسس به اتاق، مال‌باخته وارد اتاق شد و هنوز دقایقی نگذشته بود که مهدی در مواجهه با مال‌باخته ناچار به اعتراف شد و اعلام کرد سرقت کامپیوتر خودرو این فرد کار او بوده است.

فرمانده انتظامی مشهد درباره جزئیات این پرونده گفت: با رو شدن دست این سارق، او در اعترافاتی صریح اعلام کرد: پس از سرقت کامپیوتر خودرو این فرد، سوار بر خودرویم پا به فرار Escape گذاشتم و چون احساس می‌کردم شناسایی شده‌ام، برای ردگم‌کنی، خودرویم را در یک خیابان رها کردم و با حضور در کلانتری، وانمود کردم خودرویم را ربوده‌اند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: بدین ترتیب، مأموران خودرو مهدی را در یکی از خیابان‌های سطح شهر کشف کردند و در بازرسی از صندوق‌عقب خودرو این دزد The Thief فریب‌کار وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند. متهم به‌ناچار به سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده کوی امیر و منطقه امام‌هادی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه اگر خودرو افرادی در این محدوده سرقت شده است به کلانتری آبکوه مراجعه کنند افزود: تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این سارق ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجایی و قطعی مکرر شبکه برق‌رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او به 66 فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به 3 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت