Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم برزیلی پیشین تیم های رئال مادرید و میلان به ۹ سال زندان محکوم شد. 

به گزارش وبسایت نود، دادگاهی در ایتالیا حکم به حبس ۹ ساله روبینیو برزیلی و ۵ تن از دوستانش به جرم تجاوز در ماه ژانویه سال ۲۰۱۳ صادر کرده است. این بازیکن می تواند نسبت به این حکم اعتراض کند. 

روبینیو ۳۳ ساله که در آن زمان برای تیم میلان ایتالیا بازی می کرد سابقه پوشیدن پیراهن تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی و سانتوس را دارد و در حال حاضر برای تیم اتلتیکو منیرو برزیل بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روبینیو در سال ۲۰۰۸ با انتقال ۳۲ میلیون پوندی از رئال مادرید به منچسترسیتی به گران ترین بازیکن دنیا در آن برهه تبدیل شد. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم

به گزارش "ورزش سه"، بوتراگنیو شماره هفت افسانه ای دهه 80 و اوایل دهه 90 رئال مادرید بود. ستاره ای که در جام های جهانی 1986 و 1990 برای اسپانیا درخشید اما هرگز نتوانست با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد. بعدها رائول وارث شماره هفت او شد و توانست رکوردها را جا به جا کند. بوتراگنیو سال هاست مدیر بخش ارتباطات رئال مادرید است.

توماس توخل که دیروز در نشست خبری بازی با رئال شرکت کرده بود، در بخشی از حرف هایش به ملاقات با بوتراگنیو اشاره کرد و گفت: «توضیح دادن افسانه ای بودن باشگاه رئال مادرید سخت است. این باشگاه یک قدرت عجیب در خودش دارد که اینجا نمی خواهم در موردش حرف بزنم چون باید روی خودمان تمرکز کنیم ولی دوست دارم از بوتراگنیو حرف بزنم.»

توخل ادامه داد: «زمان کودکی و نوجوانی من اینترنت وجود نداشت و ما از طریق روزنامه‌ها و تلویزیون اخبار روز فوتبال و بازی‌های مهم کشورهای دیگر را تعقیب می کردیم. پدرم برایم روزنامه های ورزشی را می خرید و من از همان زمان با نام بوتراگنیو آشنا شدم. نام او همیشه مطرح بود و بعد فیلم بازی هایش را دیدم. به خاطر او همیشه بازی های رئال را تماشا می کردم و او با رئال در همه فینال ها بود. امروز بوتراگنیو را اینجا ملاقات کردم و باید بگویم، برایم اتفاق بسیار جالبی بود.»

دیگر خبرها

  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!