Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرگرد عبدالوحید ملک آرا  مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: سومین گروه از تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب اعزام شد.

وی افزود: سه تیم پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به همراه دارو و تجهیزات کامل پزشکی به این منطقه اعزام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بابیان اینکه تیم‌های اعزامی از کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز است عنوان کرد: تیم‌های پزشکی اعزام‌شده استان شامل متخصص، پزشکان عمومی، پرستار، ماما و کارشناسان بهداشت است که جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این منطقه اعزام‌شده‌اند.

وی بیان کرد: به‌زودی مرحله چهارم اعزام تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

۳ تیم پزشکی لرستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه

سرهنگ یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاحیه اردوهای راهیان نور که همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز است آغاز می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۵۴ نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز در این مراسم شرکت و به ارتفاعات سرپل‌ذهاب صعود کردند که نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مردم مواجه شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طی سال گذشته و پس از افتتاحیه اردوهای راهیان نور بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت که طی آن ۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای سال گذشته ۱۴۱ هزار و ۹۵۵ نفر روز اعزام به مناطق عملیاتی را در قالب اردوهای راهیان نور انجام شد و طی این مدت ۲۸۸ هزار و ۳۹۹ نفر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان یافتند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هشت زیارتگاه دفاع مقدس دارد که شامل یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، مطلع‌الفجر، شیرودی، ابوذر و… است که در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۲۰ نفر از این یادمان‌ها به صورت کاروانی و شخصی بازدید کردند.

وی افزود: یادمان شهدای مرصاد در صدر پر بازدیدترین یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امسال نیز در سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی می‌شود که ۴۵ هزار نفر در این مراسم طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه شرکت کنند که یادواره شهید شیرودی و شهدای بازی‌دراز عصر روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز صبح روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6080429

دیگر خبرها

  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی