Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-05@20:42:19 GMT

برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۳۶۰۸

برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی

به گزارش بولتن نیوز، جلال ملکی  اظهار داشت: در ساعت 14:20 دقیقه امروز برخورد سه دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه حقانی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه شماره 11 به محل حادثه اعزام شدند. 

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه خودرو سواری شامل کیااسپورتکس، کراس و ال90 به دلیل نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند و در جریان این حادثه خودروهای کیا و کراس از مسیر اصلی خود منحرف و وارد فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و رانندگان خودرو را خارج کردند، به دلیل عمل کردن کیسه‌های هوا آسیبی به راننده‌ها وارد نشده بود. ترافیکی در این بزرگراه شکل گرفته بود که هم‌اکنون ترافیک روان شده است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم محل حادثه را ترک کردند.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت