Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: شجره طیبه بسیج، نیرویی خودجوش و مردمی است که توانمندی و کارآمدی آن در تمامی عرصه ها به اثبات رسیده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بهشت عسکری به مناسبت هفته بسیج افزود: نابودی و محو غده سرطانی داعش در منطقه تنها نمونه کوچکی از این توانمندی و کارآمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از دیگر نشان های این کارآمدی بسیج را می توان در جهت گیری هایش برای نهادینه کردن ارزش های الهی و انسانی در همه عرصه ها و البته توام با بصیرت و اقتدار و عزت اشاره کرد.
عصمتی با بیان اینکه نیروی بسیج متعلق به قشر و گروه خاصی نیست بلکه به همه کسانی که دلداده خدا و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند تعلق دارد، افزود: بسیجیان همچون ید واحد علیه ضد ارزش ها و تقویت ارزش های انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند.
وی به شاخصه های بسیجیان در دوران انقلاب اشاره و اظهار کرد: مهترین ویژگی بسیجیان اخلاص و معنویت آنها است که در همه عرصه ها با تکیه بر همین عنصر توانستند در برابر سختی ها مقاومت کرده و جبهه استکبار را با شکست مواجهه کنند.
عصمتی گفت: صبر و مقاومت دیگر شاخصه ای است که در شجره طیبه بسیج موج می زند و این تشکل عظیم مردمی را از سایر تشکل ها متمایز دارد.
در این مراسم گلزار 200 آلاله سرخ بهشت عسکری تربت حیدریه توسط مسوولان نظامی و اداری، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران عطر افشانی شد.
بالغ بر 70 هزار بسیجی در 30 حوزه مقاومت، 20 حوزه بسیج و 10 اقشار بسیج در تربت حیدریه فعالیت می کنند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: به موازات افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در پیک ایام مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی توسط ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی این منطقه و همچنین مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

 جواد بلندی افزود: از این مقدار فرآورده، حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور و سایر مبادی حمل با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تأمین شد و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

بلندی افزود: ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار‌های نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه تربت حیدریه با ظرفیت بالغ بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷گانه کشور است که از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان خیل عظیم زائران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم