Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ریگی مقام اول مسابقات بین المللی ووشوی 2017 نروژ را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا محمود ریگی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و نماینده سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

محمود ریگی در قالب تیم 24 نفره کمیته شائولین چوان ووشو جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات بین المللی 2017 به نروژ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور نروژ و با حضور 16 کشور برگزار شد؛ ورزشکارانی از کشورهای نروژ، روسیه، سوئد، ایران، اتریش، نپال، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، هلند، ایتالیا، دانمارک، انگلیس، لهستان، مقدونیه و کشورهای اسکاندیناوی حضور داشتند و به رقابت پرداختند. 

محمود ریگی ووشوکار بندر چابهار در این دوره از مسابقات در بازی اول و دوم  با برد مقابل فرانسه و مقدونیه به مرحله فینال راه یافت و در مرحله فینال با پیروزی برابر  نروژ  موفق به کسب مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

این ورزشکار ارزنده همچنین پیش از این کسب عنوان قهرمانی و مقام اولی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ 2017 کشور ترکیه را درکارنامه درخشان خود دارد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور