Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: تقارن نابودی گروه تکفیری داعش با هفته بسیج به یاری خداوند متعال یک اتفاق مبارک است.

وی افزود: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب داعش یک شجره خبیثه بود که به دست استکبار و دشمنان اسلام برای مقابله با مسلمانان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارقنبری خاطرنشان کرد: گروه تکفیری داعش با ارتکاب بدترین جنایت‌ها به ویژه کشتار غیرانسانی مردم بی دفاع، زنان و کودکان قصد نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام را داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: خداوند متعال کمک کرد به دست توانای رزمندگان اسلام، همت، جانفشانی و فداکاری مدافعان حرم این شجره خبیثه برای همیشه ریشه کن شود.

سردار قنبری افزود: خداوند با نابودی داعش به وعده خود در کوتاه بودن عمر ظالمان عمل کرد.

سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، روز سه شنبه با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان داعش را اعلام و این پیروزی را تبریک گفت.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اذعان داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران بویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعا به سرنوشت برخی از کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، بیان داشت: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقا دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است‌.

امیرسرتیپ صباحی فرد افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903995

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها