Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که فدراسیون وزنه برداری کشورمان صبح امروز اعلام کرد روادید تمام وزنه برداران ایران برای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی صادر شده است اما فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک ادعای عجیب عنوان کرد روادید کیانوش رستمی صادر نشده است.

به طوری که  فدراسیون جهانی وزنه برداری در صفحه اینستاگرام خود لیست اولیه وزنه برداران را اعلام کرد اما در بین آنها هیچ نامی از کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس برای پیگری بیشتر سراغ محمدرضا کاظمی نژاد عضو شورای عالی فنی وزنه برداری رفتیم که او ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار به ما گفت: باید بگویم این خبر به هیچ وجه ممکن صحت ندارد زیرا این خبر متعلق به گذشته است و اکنون با پیگیری های مداوم وزارت ورزش و امور خارجه نه تنها  روادید او، بلکه سایر ورزشکاران هم برای مسابقات جهانی آمریکا صادر شده است.

او ادامه داد: باز هم تاکید می کنم این خبر بی پایه و اساس است. در ضمن به دلیل اینکه در کنگره فدراسیون جهانی نماینده‌ای نداریم یکی از مسئولان فدراسیون جهانی در جایگاه نماینده ایران می نشیند و اسامی وزنه برداران کشورمان را اعلام می کند.

 او گفت: این ورزشکاران نزدیک به یک سالی می شود که با درد و رنج فراوان برای درخشش در این مسابقات تمرین کردند و امیدوارم بتوانند در آنجا مزد زحماتشان را با کسب بهترین نتایج جشن بگیرند.

انتهای پیام/

کیانوش رستمی در مسابقات جهانی آمریکا شرکت می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!