Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@09:42:55 GMT

آقا معلم آماده صدرنشینی با پیکان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۴۶۹۲

آقا معلم آماده صدرنشینی با پیکان

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سیزدهم هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جمعه با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی این روز پیکان برای صعود موقت به صدرجدول رده‌بندی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بازی‌های این هفته روز شنبه برگزار می‌شود.

استقلال خوزستان - پیکان

شاگردان مجید جلالی در حالی به دیدار شاگردان عبدالله ویسی می‌روند که هفته گذشته پس از 7 پیروزی متوالی در خانه مقابل صنعت‌نفت آبادان به تساوی یک بر یک رسیدند تا با 24 امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند. در سمت مقابل آبی‌های خوزستان هفته قبل در ثانیه‌های پایانی مغلوب گسترش فولاد شدند تا با 10 امتیازی که از قبل داشتند در رده پانزدهم جدول قرار بگیرند. توقف خانگی پرسپولیس برابر پدیده و شکست پارس جنوبی مقابل فولاد باعث شد تا حالا پیکانی‌ها این فرصت را داشته باشند که در صورت برتری برابر آبی‌های خوزستان برای یک روز هم که شده طعم حضور در صدرجدول را بچشند. شکست شاگردان ویسی بیش از گذشته این تیم را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند. امیرحسین کریمی و امیرحسین صادقی غایبان پیکان در این بازی هستند.

پدیده مشهد - نفت تهران

در مشهد تیم پدیده که در این فصل بهتر از فصول قبلی که در لیگ برتر حضور داشته، عمل کرده میزبان نفت تهران است. پدیده 18 امتیازی که با امتیاز گرفتن از پرسپولیس بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داده در این بازی اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده و اکبر صادقی بدیع را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد که این موضوع می‌تواند به سود نفتی‌ها باشد. تیمی که هنوز موضوع مالکیت آن به طور قطع مشخص نشده است و با 12 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است. پیروزی پدیده جایگاه این تیم در میان شش تیم اول نیم‌فصل را بیش از گذشته قطعی می‌کند. در مقابل نفتی‌ها اگر پیروز شوند می‌توانند به تک رقمی شدن امیدوار شوند.

تراکتورسازی - سپیدرود رشت

محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تاثیر منفی خود را روی این تیم در این فصل گذاشته است. سرخ‌پوشان تبریزی که در لیگ هفدهم تنها 12 امتیاز گرفته‌اند، هفته قبل شکست سنگینی را در خانه سپاهان متحمل شدند تا نشان دهند این فصل شانسی برای حضور در میان تیم‌های بالای جدول ندارند. یحیی گل‌محمدی این هفته نمی‌تواند از مهدی کیانی و محمد نادری استفاده کند تا هواداران تراکتور برای رسیدن به پیروزی در این هفته هم خیلی امیدوار نباشند. در سمت مقابل سپیدرود هم به خاطر مشکلات مالی که با آن از ابتدای فصل مواجه بوده شرایط جالبی ندارد و با همان 12 امتیازی که تراکتوری‌ها اندوخته دارند به خاطر تفاضل گل بهتر در رده دوازدهم قرار دارند. سرخ‌های گیلان هفته قبل در خانه مغلوب ذوب‌آهن شدند اما امیدوارند این هفته در تبریز برنده شوند تا 3 امتیاز این بازی 6 امتیازی آنها را از ته جدول جدا کند. در سمت دیگر هم تراکتور با اتکا به هوادارانش به چیزی جز 3 امتیاز مسابقه فکر نمی‌کند.

صنعت‌نفت آبادان - سپاهان

هر دو تیم در این فصل هزینه‌های زیادی در فصل نقل‌وانتقالات انجام دادند و انتظار می‌رفت که بتوانند نمایش جالب توجهی را ارائه کنند اما تا اینجای فصل نتوانسته‌اند، مطابق انتظارات عمل کنند. سپاهان و صنعت‌نفت با 14 امتیاز در رده هشتم و نهم ایستاده‌اند. زردپوشان اصفهان هفته قبل با پیروزی پرگلی که برابر تراکتورسازی به دست آورد کمی هوادارانش را به آینده امیدوارتر کرد. در این بازی سیاوش یزدانی مقدم غایب تیم زلاتکو کرانچار است اما این مربی می‌تواند از دیگر مهره‌هایش استفاده کند و روند بردهای تیمش را تداوم بخشد. در سمت مقابل فراز کمالوند هم نمی‌تواند از مگنو باتیستا به دلیل محرومیت استفاده کند ولی سرمربی زردپوشان می‌تواند از دیگر شاگردانش مقابل نماینده اصفهان استفاده کند تا با حمایتی که از سوی هواداران خود می‌شوند گام بلندی به سوی رده‌های بالایی جدول رده‌بندی بردارند.

برنامه و اسامی داوران هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر

جمعه سوم آذرماه
استقلال خوزستان- پیکان تهران/ ساعت 16:45- ورزشگاه غدیر اهواز

حسین زرگر – محمدجواد مداح – محمد راهی – روح الله شریفی – ناظر: علیرضا یزدانی

پدیده خراسان- نفت تهران/ ساعت 15:45- ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد
رضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – احد سلطانی – علی بای – ناظر: حاتم بک پور

تراکتورسازی تبریز- سپیدرود رشت/ ساعت 15:30- ورزشگاه یادگار امام
رضا عادل – بابک داوری – مهدی سیفی – وحید صالحی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان/ ساعت 16:45- ورزشگاه تختی آبادان
محمدحسین زاهدی فرد – بابک عباسقلی زاده – محمدرضا مدیرروستا – علی اصغر مومنی – ناظر: مسعود مرادی

شنبه چهارم آذرماه
پارس جنوبی جم- پرسپولیس تهران/ ساعت 15:00- ورزشگاه تختی جم

اشکان خورشیدی – محمدرضا منصوری – رحیم شاهین – محمد ملکی – ناظر: محمود رفیعی

سایپـا تهران- سیاه جامگان/ ساعت 15:15- ورزشگاه پاس قوامین
رضا کرمانشاهی – تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده – کمیل غلامی – ناظر : علیرضا کهوری

ذوب‌آهن اصفهان- فولاد خوزستان/ ساعت 16:30- ورزشگاه فولاد شهر
وحید کاظمی – هادی طوسی – فرهاد مروجی – جواد رحیم زاده – ناظر: سعید بطحایی

استقلال تهران- گسترش فولاد/ساعت 17:30- ورزشگاه آزادی
علی صفایی – رضا سخندان – علی دودانگه – محمدحسین ترابیان – ناظر: حسین عسکری

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های زیبای هفته بیست و سوم در رفسنجان و میان تیم‌های مس و پیکان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و در نهایت ۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. تساوی دو بر دو مس رفسنجان و پیکان در شرایطی به دست آمد که هواداران فوتبال از نمایش هر دو آنها راضی بودند.

در شرایطی که روز جمعه هفته پیش رو قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف برگزار شود، بعد از آن شاهد بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهیم بود.

یکی از این مسابقه‌ها بار دیگر میان مس رفسنجان و پیکان تهران خواهد بود تا شاهد تکرار بازی جذاب گذشته باشیم. این بازی هم مثل لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود و این امید وجود دارد که باز هم بازی زیبایی را ببینیم.

گفتنی است؛ مس رفسنجان در مرحله گذشته از سد استقلال گذشت و پیکان تیم ستارگان بهمن تهران را شکست داد. مس و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی روز ۶ اردیبهشت ماه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال
  • اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال آزادگان
  • اعلام داوران بازی‌های هفته حساس لیگ یک