Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در ۱۰۰ روستای شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شد.

حسن ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ارزیابی خسارات وارده به 3 هزار و 541 واحد مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه به استان همدان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 15 تیم بنیاد مسکن استان همدان وظیفه ارزیابی 3 هزار و 541 واحد مسکونی 100 روستای سرپل ذهاب استان کرمانشاه را به عهده داشتند، افزود: در این 100 روستا 7 هزار و 232 خانوار ساکن هستند.

ظفری با بیان اینکه ساخت و بازسازی منازل روستایی سرپل ذهاب کانون زلزله به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است در 100 روستای سر پل ذهاب 3 هزار واحد مسکونی احداث و تعدادی از واحدهای مسکونی نیز بازسازی شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه احداث و بازسازی واحدهای مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه نیازمند تسهیلات بلاعوض است، تصریح کرد: به ازای احداث هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی یارانه‌ای، 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 5 میلیون تومان برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

ظفری با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است در طول 18 ماه این واحدهای مسکونی واگذار شده به بنیاد مسکن استان همدان احداث و تحویل داده شود، تأکید کرد: تلاش ما این است که با امکانات و ظرفیت‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی در مدت کمتری این مساکن احداث و تحویل داده شود تا زلزله زدگان آن مناطق به زندگی عادی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه احداث 3 هزار واحد مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است، ابراز کرد: برخی از منازل مسکونی این 100 روستا تنها نیاز به بازسازی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه دارای 175 روستا است، گفت: احداث منازل 100 روستای زلزله زده سرپل ذهاب به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است.

انتهای پیام/

R41405/P1014142/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل