Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برگامویی ها هم نمی تواند پیروزی بزرگ تیمش در گودیسون پارک را باور کند!

طرفداری- نمایندگان ایتالیا امشب در لیگ اروپا با دو نتیجه مشابه 5-1، رقیبان خود را شکست دادند اما پیروزی آتالانتا در بندر لیورپول، تعجب همه را به دنبال داشت. مردان گاسپرینی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به اورتون 8 گل زدند. گاسپرینی هم از پیروزی پرگل تیمش در گودیسون پارک، شگفت زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

تصور چنین نتیجه ای غیرقابل باور و بسیار سخت است. خوب شروع نکردیم و در نیمه اول، توپ های زیادی از دست دادیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم و صحبت هایی که داشتیم؛ روند بهتری پیدا کردیم. قطعا نتیجه فراتر از حد انتظارات است اما مهم ترین مسئله این بود که صعود کردیم. نمی دانم اینکه اول شویم بهتر است یا دوم؛ چون قرعه کشی می تواند عجیب باشد.

گاسپرینی از اینکه تیمش تا دوشنبه بازی ندارد، بسیار خوشحال است چون می گوید به خاطر این نتیجه، او و بازیکنانش قطعا امشب از خوشحالی نمی خوابند. وی گفت:

خوشبختانه تا دوشنبه بازی نداریم و فردا صبح به سمت برگامو حرکت می کنیم؛ بعید می دانم کسی بتواند امشب بخوابد!

لازم به ذکر است با صعود آتالانتا، هر سه نماینده ایتالیا در لیگ اروپا به دور حذفی رسیدند. وضعیت ایتالیایی ها در لیگ قهرمانان اروپا هم مساعد است چراکه یوونتوس و رم فاصله زیادی تا قطعی کردن صعودشان ندارند. در این میان فقط وضعیت ناپولی کمی نگران کننده است؛ با این حال ناپلی ها هم در بدترین حالت راهی لیگ اروپا می شوند پس در پایان دور گروهی، هیچ کدام از نمایندگان سری آ از دور مسابقات اروپایی کنار نرفته اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد