Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:42:14 GMT

عبدالرضا اکبری با شال و انگشتر می آید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۵۰۹۲

عبدالرضا اکبری با شال و انگشتر می آید+تصاویر

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نمایش «شال و انگشتر» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری از روز چهارشنبه ۱ آذر در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

حجم ویدیو: 2.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

نمایش «شال و انگشتر» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری از روز چهارشنبه ۱ آذر از ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: اواسط زمستون ۱۳۳۸ بنگاه شادمانی عباس مؤسس رو دعوت می کنن ایوانکی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که تو عروسی دختر اسدخان نمایش هزار و یک شب رو اجرا کنن اما باد و بوران، وسط راه زمین گیرشون می کنه ... واسه این که از سرما یخ نکنن لباس های نمایش رو تنشون می کنن و شروع می کنن به تمرین ... آقا مهدی مسری سیاه باز این گروه بود ... از اون سیاه بازای قهار و درجه یک ... این نمایش گوشه ای از زندگی این آدماست که بیشتر از نیم قرن تو جشن ها و عروسی ها و سالن های تئاتر، مردم رو خندوندن و باعث خوشحالیشون شدن.

در این نمایش «شال و انگشتر» بازیگرانی چون داوود داداشی، علی فتحعلی، محمود راسخ فر، پندار اکبری، غلام بابونه، حمیدرضا مرادی، امیرحسین انصافی، عرفان اکبری، فاطمه نوری، امیررضا دلیری، محمد امین پازکی، فرهاد آبی، احمد شاه قاسمی، حمیدرضا سعیدی خواه، تانیا زارع، شیدا رزم شعار، فاطمه کاشانی، نازنین تبریزی، عاطفه موانس، ندا اکبری، فاطیما زارع، سارا فاتحی ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از: امیرحسین انصافی: سرپرست و نوازنده تمبک، رامین عبدالهی: نوازنده کمانچه، ناهید دنیا دیده: نوازنده تار، سرپرست گروه کارگردانی: پندار اکبری، دستیار کارگردان یک و مدیربرنامه ریزی: میلاد حاجی زاده، گروه کارگردانی: تانیا زارع، فاطمه کاشانی، مدیر روابط عمومی: عرفان اکبری، طراح صحنه: کیارش قوام زاده، طراح لباس: پندار اکبری، طراح پوستر و بروشور: حدیث رصاف، مدیر رسانه ای و عکاس: محسن بیده، دستیار لباس: شیدا رزم شعار، فاطمه نوری، مدیران صحنه: امیررضا دلیری، فرهاد آبی، احمد شاه قاسمی.

نمایش «شال و انگشتر» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری از روز چهارشنبه ۱ آذر هر روز به جز شنبه ها از ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو