Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا جباری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت این تیم و پیش بینی اش از بازی حساس با پارس جم جنوبی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در دیدار  با پدیده بازی خوبی ارائه و موقعیت های گل خوبی نیز خلق کرد، فقط به گل و پیروزی دست پیدا نکرد. فوتبال همین است و هیچ تیمی وجود ندارد که در تمام بازی هایش پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: تیم پارس جنوبی یکی از تیم های بسیار خوب لیگ امسال است، در هفته های ابتدایی بسیاری شک و تردید داشتند این تیم آیا می تواند همچنان در صدر جدول بماند یا نه؟ اما این تیم نشان داد از یک تیم هماهنگ با کادر فنی خوب و کادر مدیریتی توانا برخوردار است و در جم هم طرفداران پرشوری دارد. به هر حال پرسپولیس مقابل این تیم بازی راحتی نخواهد داشت اما اگر توان فنی دو تیم را در ترازو بگذاریم، کفه پرسپولیس سنگین تر است و من فکر می کنم قرمزهای پایتخت برنده این بازی باشند و قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کنند.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره عذرخواهی علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس گفت: بیرانوند کار درستی کرد و هواداران هم قطعا او را خواهند بخشید. من اینجا لازم می دانم 2 نکته مهم را عرض کنم؛ نخست خطاب به بازیکنان، در مکتب پرسپولیس احترام به هوادار یک اصل است حتی اگر بدترین الفاظ را هواداران حریف هم به کار بردند، بازیکن حرفه ای باید خود را کنترل کند. نکته دوم بنده هم خطاب به هواداران است. هواداران ما هم باید حرفه ای باشند، ما به ورزشگاه آمده ایم که از تیم محبوب مان طرفداری کنیم و نتیجه دلخواه بدست بیاوریم. اینکه در حین بازی یک بازیکن را سیبل انتقاد کنیم اشتباه است و امکان دارد تمام تیم از این موضوع متضرر شود. بعد از بازی و یا در تمرینات هم می توان انتقاد و اعتراض خود را نسبت به بازیکنی نشان بدهیم.

رضا جباری خاطرنشان کرد: بنده از تلاش های آقای طاهری در این مدت تشکر می کنم و امیدوارم با حضور گرشاسبی، سرپرست جدید پرسپولیس، یکی از خواسته های مهم هواداران یعنی تمدید قرارداد با برانکو  زودتر به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است