Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوهی در شهر جهرم استان فارس وجود دارد که انعکاس آن در آب به همراه خود منظره کوه، تصویر عجیب و جالبی را می سازد که شبیه به مردی در حال نی زدن می باشد. البته گاهی بخاطر بارندگی کم و پایین رفتن سطح آب، این تقارن به هم می خورد. این عکس از روی پل فلزی بخش سیمکان گرفته شده.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که زنش را کشت بخشیده شد

شهریور سال گذشته مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی، گزارش یک درگیری مرگبار در حیاط خانه‌شان را اعلام کرد.

به گزارش ایران، در ادامه، مأموران به محل درگیری در محله اتابک تهران اعزام شدند.

مرد همسایه که پلیس را در جریان قرار داده بود به مأموران گفت: یکی از همسایه‌های مجتمع‌مان که مرد میانسالی به نام محمود است، دقایقی پیش با همسرش مریم درگیر شد و او را در حیاط ساختمان با ضربه چاقو کشت و بعد هم فرار کرد.

پس از اظهارات شاهد جنایت مأموران جسد مریم را با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند و ردیابی محمود را در دستور کارشان قرار دادند.

محمود ۵۳ ساله چند ساعت پس از انجام جنایت در محله خاوران ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش به خاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: ۳۰ سال قبل با مریم ازدواج کردم، اما همیشه با هم اختلاف داشتیم.

در طول این سال‌ها بار‌ها قصد داشتیم از هم جدا شویم، اما با وساطت اقوام و دو دخترمان هر بار منصرف می‌شدیم و به اجبار در یک خانه زندگی می‌کردیم، تا اینکه دخترهای‌مان بزرگ شدند و ما این بار در تصمیم‌مان برای جدایی جدی‌تر شدیم و هر دو توافق کردیم که طلاق بگیریم، اما همسرم به یکباره گفت، باید خانه را به نامش بزنم و بعد طلاق بگیریم. من بشدت مخالفت کردم و همین موضوع باعث اختلاف بیشتر و در نهایت درگیری‌مان شد.

روز حادثه باز هم مریم به سراغم آمد و گفت، فردا صبح باید خانه را به نامش بزنم و بعد هم وقتی دید من جوابم منفی است شروع به فحاشی کرد و من هم کنترل اعصابم را از دست دادم و کارد آشپزخانه را برداشتم، همسرم از ترس به داخل حیاط مجتمع فرار کرد و من هم به دنبالش رفتم و با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش زدم که او روی زمین افتاد.

همان موقع پشیمان شدم و از ترس فرار کردم. باور کنید نمی‌خواستم همسرم را بکشم و یک لحظه عصبانیت کار دستم داد.

رضایت بی قید و شرط به پدر

پس از اعترافات صریح متهم، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

پیش از برگزاری جلسه دادگاه دو دختر قربانی با حضور در دادگاه رضایت خود را اعلام کردند و از خون مادرشان گذشتند.

دو دختر جوان به قضات گفتند: از وقتی یادمان می‌آید پدر و مادرمان با هم اختلاف و درگیری داشتند، اما فکر نمی‌کردیم؛ روزی پدرمان دست به چنین جنایتی بزند و مادرمان را بکشد. البته پدرمان مستحق مرگ است، ولی از آنجا که مادرمان را از دست داده‌ایم و قصاص پدر ما را از نعمت داشتن او نیز محروم می‌کند از حق خود و خون مادرمان گذشت کردیم.

به این ترتیب با اعلام رضایت اولیای دم، متهم بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • مردی که زنش را کشت بخشیده شد