Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه سرپل ذهاب با حضور در گلزارشهداء و مزارجان باختگان حادثه زلزله این شهرستان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، و ابرازهمدردی و التیام با خانواده های جان باختگان این حادثه اخیر، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب درحاشیه این آیین معنوی ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده های جان باختگان زلزله اخیر درسرپل ذهاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدا پاسداری از نظام و کمک به رشد معنوی آن بوده و این کار باید به نسل های بعدی منتقل شود زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

سرهنگ نجفعلی کرمی با اشاره به اقدامات و مأموریت‌های سپاه در عرصه‌ امداد و خدمت‌‌رسانی به زلزله‌زده گان منطقه گفت: سپاه براساس مأموریت‌ها و وظایف ذاتی خود در هنگام حوادث و بلایای طبیعی در عرصه عملیات امداد، نجات و خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب حضور به موقع و شایسته‌ای را به منصه ی ظهور گذارد.

 

وی تاکید کرد: ایام هفته بسیج در شهرستان سرپل ذهاب تبدیل به جهاد خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است