Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نوجوان تکواندو کوان اصفهان گفت: در هفته نخست لیگ تکواندو شکست خوردیم اما پس از آن با استفاده از بازیکنان بومی و همبستگی میان آن‌ها به مقام دوم لیگ کشور دست پیدا کردیم.

ناهید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه در هفته نخست لیگ برخی بازیکنان اصلی دچار مصدومیت شدند، اظهار داشت: تیم ما در هفته‌های ابتدایی لیگ انسجام و همبستگی لازم را نداشت اما پس از چند هفته و با گذشت زمان بازیکنان به خودباوری لازم رسیدند و توانستیم در جایگاه سوم قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون دلایل اصلی پیروزی و موفقیت تیمش در هفته دوم مسابقات لیگ برتر افزود: شاید بتوان گفت مهم‌ترین مسئله در کسب موفقیت ما همبستگی میان بازیکنان و حمایت‌های خوب مالی بود. حامی مالی تیم تجهیزات مدرن و کاملی را در اختیار تیم قرار داد و وجود تجهیزات مناسب سبب شد تا بازیکنان ما هر چه سریع‌تر به آمادگی لازم برسند و بتوانند روند خود را بهبود بخشیده و در رده سوم جدول قرار گیرند.

سرمربی تیم نوجوانان تکواندو کوان اصفهان درباره چگونگی انتخاب بازیکنان برای حضور در لیگ خاطرنشان کرد: برای حضور در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور مسابقاتی در سطح استان برگزار شد و بهترین بازیکنان این مسابقات برای حضور در رقابت‌های لیگ گزینش و انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در هفته نخست لیگ در برابر تیم‌های کن و مهرورزان شکست خوردیم، البته عدم حضور برخی بازیکنان اصلی ما همچون ستاره چابکی نیز در این مسئله دخیل بود اما با تمریناتی که داشتیم و با بازیکنان بومی در هفته یازدهم لیگ در رتبه سوم قرار گرفتیم.

امیری بیان کرد: موفقیت تیم تنها برای یک نفر و بنده نبوده و در این موفقیت همه اعضای کادر فنی و بازیکنان دخیل بوده‌اند، 3 مسابقه در روز پنجشنبه برگزار شد که تا حدودی پیروزی در این مسابقات سبب رتبه قطعی تیم تکواندو کوان اصفهان در لیگ کشور شد.

به گزارش تسنیم تیم لوازم تکواندو کوان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ نوجوانان دختر توانست تیم‌های آینده‌سازان، هیئت تکواندو البرز و هیئت تکواندو حوزه جنوب شرق تهران در رده دوم جدول قرار گرفت، پرونده نهمین دوره لیگ نوجوانان دختر یک هفته مانده به پایان بسته شد و به این ترتیب لوازم خانگی کن قهرمان شد و پس از آن‌ها لوازم تکواندو کوان اصفهان به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2