Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نقت آبادان گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا نیم فصل مشکلات تیم را برطرف کنند و امیدوارم حداقل پول های امسال بازیکنان پرداخت شود.

فراز کمالوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دلیل اینکه استعفای خود را پس گرفت و به تمرینات تیم صنعت نفت آبادان بازگشت، گفت: امیدوارم‌ مشکلات تیم صنعت نفت حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه قول‌هایی داده‌اند و من هم امیدوارم حداقل پول های امسال بازیکنان را پرداخت کنند. به هر حال قول مساعد داده‌اند که تا نیم فصل مشکل را بر طرف کرده و بازیکنان در ادامه کار مشکلات کمتری داشته باشند.

این مربی با اشاره به این که مشکلات مالی هم در استعفای وی تاثیر داشته، ادامه داد: به هر حال مشکلات مالی هم تاثیر داشته است. بعضی مواقع یک نفر پول نمی‌گیرد دیگر نباید ناسزا بشنوند. نمی‌شود یک تیم هم پول نگیرد ،هم نتیجه خوب بگیرد و هم ناسزا بشنود.

وی افزود: خوشبختانه عکس العمل مردم و هواداران صنعت نفت خوب است و ۹۹ درصد مردم حامی تیم هستند. خودشان هم در پیام هایی که برای ما می‌فرستادند گفته‌اند که دیگر کاری به سکو ها نداشته باشیم و خودشان با تماشاگرنماها برخورد می کنند. البته اغلب مردم همیشه حامی تیم صنعت نفت بوده‌اند و یک عده مسئله‌دار بودند که انشاالله با تلاش مردم مسئله آنها هم حل می‌شود.

کمالوند که تیمش در آستانه بازی سپاهان قرار دارد در مورد این بازی گفت: تیم من شرایط خوبی دارد. من فقط 2 روز در آبادان نبودم .با این حال تمرینات زیر نظر دیگر مربیان در جریان بود و مشکلی بوجود نیامد. انشاالله دراین بازی هم به اهداف‌مان می‌رسیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی