Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اسحاق جهانگیری معاون اپل رئیس جمهوری در جریان سفر به بولیوی، پس از ورود به فرودگاه سانتاکروز، در‌ جمع خبرنگاران، هدف از سفر خود به این کشور‌ را پاسخ به دعوت رییس جمهور بولیوی و شرکت در چهارمین نشست سران کشورهای صادرکننده گاز عنوانو ماطر نشان کرد: در این نشست، دیدگاهها و مواضع جمهوری اسلامی ایران‌ را ‌درباره انرژی و گاز طبیعی مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول‌ رئیس جمهوری ادامه داد: در‌حاشیه این اجلاس، چنانچه فرصتی فراهم شود، دیدارهایی نیز با مقامات کشور‌ بولیوی و‌ مقامات شرکت کننده در اجلاس خواهم داشت و در خصوص مسائل جهانی و مسائل منطقه خاورمیانه گفتگو خواهیم کرد.

جهانگیری انرژی را از مهمترین پیش نیازهای توسعه کشورها برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه کشورهای تولید کننده و صادرکننده گاز، با پیش بینی نسبت به آینده وضعیت انرژی، ۱۷ سال پیش تصمیم به ایجاد مجمع کشورهای صادرکننده گاز گرفتند و‌ امروز این مجمع به نهادی تاثیرگذار در حوزه انرژی در عرصه بین الملل تبدیل شده است.

وی همچنین آمریکای لاتین را منطقه ای پراهمیت دانست و گفت: توسعه و ‌گسترش همکاری با کشورهای آمریکای لاتین از جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با لاونسکی تیفنتال، نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی به صورت تلفنی گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با لاونسکی تیفنتال، نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

عباس باقرپور، سفیر ایران در اتریش در این خصوص در صفحه شخصی خود نوشت: در تماس تلفنی علی باقری کنی با لاونسکی تیفنتال، نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی، موضوعات مورد علاقه مشترک، تحولات و مسائل دو جانبه ایران و اتریش و آخرین تحولات بین المللی و منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند