Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:35:15 GMT

ایتالیا به جام جهانی می رود!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۶۴۵

ایتالیا به جام جهانی می رود!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پالوما نوسدا، یکی از نمایندگان مجلس پرو لایحه ای ارائه کرده که بر اساس آن، سازمان های دولتی کنترل فوتبال در این کشور را به عهده خواهند گرفت. این طرح مانع از برگزاری انتخابات آزاد در فدراسیون فوتبال این کشور خواهد شد.

فیفا با هر گونه دخالت دولت ها در امور فدراسیون ها مخالف است و در صورتی که این سازمان تشخیص بدهد، احتمال حذف پرو از تمامی رقابت های این سازمان شامل جام جهانی ۲۰۱۸ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرو بعد از ۳۶ سال توانست سهمیه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را کسب کند. در سال ۲۰۰۶ به طور مثال فیفا به علت دخالت سیاسیون در فوتبال این کشور حکم انحلال فدراسیون فوتبال انها را صادر کرد.

به گزارش برنا به نقل از العالم، لیبرو همچنین گزارش داده است که در صورت حذف پرو، خود فیفا می تواند تصمیم بگیرد که کدام کشور جانشین آنها شود.

در حال حاضر مطبوعات ایتالیا ادعا کرده اند که در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، تیم ملی کشورشان با توجه به سابقه و گذشته خود می تواند روانه جام جهانی شود. شیلی، قهرمان آمریکای جنوبی هم یکی دیگر از گزینه هاست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باید با ازبکستان رو به رو شود.

طرفداری | سایت فیفا با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

سایت فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت.

صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک