Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:54:11 GMT

رانندگان پیام صلح را به جهان برسانند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۷۲۸

رانندگان پیام صلح را به جهان برسانند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان رانندگان تاکسی را هیئت دیپلماسی شهر اصفهان دانست و گفت: امید است که رانندگان تاکسی پیام محبت و مهربانی ما را به جهان برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی در اولین دوره آموزشی توانمندسازی مهارتهای رانندگان تاکسی در حوزه خدمات گردشگری اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان امروز اقدام خوبی برای توسعه گردشگری داشته است و می تواند سیاست های خوبی هم برای توسعه کلان استان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه گردشگری عروس اقتصاد نامیده می شود افزود: از این رو باید اقدامات مهمی هم برای توسعه گردشگری انجام شود و نگاه کاریکاتوری به این توسعه جایی ندارد، این به این معنی است که هر بخشی از نیازهای گردشگر باید به خوبی تامین شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به نقش مهم رانندگان در جذب توریسم ادامه داد: تاکسیرانان به عنوان اولین افرادی هستند که با گردشگران سر و کار دارند و این درحالی است که اصفهان نمادی از شیعه، اسلام و مسلمانان است برای همین باید به برخوردها توجه شود.
صلواتی رانندگان را هیئت دیپلماسی شهر اصفهان دانست و گفت: امید است که رانندگان تاکسی پیام محبت و مهربانی ما را به جهان برسانند.
وی در ادامه با اشاره به توسعه سایر خطوط حمل و نقلی در شهر اصفهان افزود: قرار است در این حوزه اتوبوس ها و سایر خطوط حمل و نقلی را ارتقا و توسعه دهیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه«اصفهان ترافیک» گفت: این برنامه هم برای گردشگران مفید است تا از خدمات حمل و نقلی اصفهان بهره گیرند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد

محمد ثابت اقلیدی در آیین بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی که در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد گفت: برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه موزه تخت جمشید صورت گرفته و به‌زودی شاهد تغییرات جدی و مناسبی در این مکان فرهنگی، تاریخی خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه فارس ۳۷ درصد از آثار تاریخی و میراث کشور را در دل خود جای‌داده است، گفت: در حال حاضر موزه‌های متعددی در سراسر فارس و جود دارد، اما جای خالی موزه تخصصی و بزرگی، چون موزه منطقه‌ای در این استان همچنان احساس می‌شود.

ثابت اقلیدی به پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت موزه منطقه‌ای فارس در شیراز اشاره کرد و گفت: متأسفانه باگذشت ۱۲ سال این پروژه پیشرفت کمی داشته است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امید داریم شاهد تسریع در ساخت این پروژه عظیم هستیم.

او در بخش دیگری از سخنانش به تحول بزرگی در مجموعه جهانی تخت جمشید تا چند ماه آینده اشاره کرد و افزود: در نظر داریم مسیر گردشگری مجموعه جهانی تخت جمشید را تقویت کنیم که با این اقدام گردشگران می‌تواند تمامی آثار در محوطه پیرامونی تخت گاه را نیز بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: به دلیل گستردگی و پراکندگی آثار در محوطه پیرامونی تخت جمشید بسیاری از گردشگران نمی‌توانند تمامی آثار را مورد بازدید قرار دهند که با تعریف مسیر گردشگری این امکان فراهم خواهد شد و ماندگاری آنها در این محوطه افزایش می‌یابد.

در ادامه این مراسم علیرضا عسکری چاوردی رئیس پایگاه پژوهشی مجموعه جهانی تخت جمشید نیز طی سخنانی گفت: میراث جهانی تخت جمشید الگو محوراست و باید بتوانیم بهره علمی و دانش تخصصی را از این مجموعه جهانی ببریم.

او از سر گیر کاوش‌های باستان‌شناسی در محوطه‌های تاریخی با همکاری هیات‌های باستان‌شناسی خارجی را خواستار شد و تأکید کرد: بسیاری از سایت‌های کاوش شده و میراث استان قابلیت تبدیل به سایت موزه را دارند.

عسکری ادامه داد: در حال حاضر نگاه ما به مباحث میراث فرهنگی توسعه محور است؛ بنابراین گزارش امروز طی مراسمی که به مناسبت روز جهانی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد سند مالکیت تخت جمشید با حضور مصطفی ده پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور و معاونین وی همچنین تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان مرودشت رونمایی شد و بیش از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و... تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است