Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوشهر گفت: امام راحل حرکت عظیم انقلابی را به وجود آورد و این راه امروز به دست با کفایت امام حاضر و تکیه بر تفکر بسیج با اقتدار ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما،  محمد صابر به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان اهرم گفت: علما شهرستان تنگستان نقش بزرگی در رشادتها و شهامتهای مردم این دیار داشتند  و در کنار همه این اوصاف نقش آیت الله جمی که خود از مفاخر علم و ادب است به عنوان یک عالم فرهیخته هم رزمنده در رکاب امام راحل قبل از پیروزی انقلاب و هم در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی ویژه بوده و مستلزم این است که برای این بزرگوار نیز یادواره و بزرگداشت گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علمای بزرگ افتخار اسلام هستند اگر امروز رزمنده ای در میدان دفاع از اسلام قرار دارد و مثل دریای واقعی خود را عجین کرده است

این فرمانده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هر کسی از استان بوشهر وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان خوزستان می شد مسیر سنگر مقاومت یعنی مصلای نماز جمعه را به خوبی می دانست.

وی تصریح کرد:  امروز از مردم تنگستان که سابقه زهد و تقوا و سوابق خاص مبارزاتی دارند درخواست می کنم که سنگر نمازجمعه را با حضور پر شور خود پر کنند.

صابر خاطر نشان ساخت: آیت الله جمی درس مقاومتُ ایثار و بزرگی را به رزمندگان دیروز سپاه اسلام داد و امروز نیز باید از سیره این عالم بزرگوار تاسی گرفت.

وی ابراز داشت: نام بسیج از گوشه گوشه دوران حماسه و فصلنامه عشق و ایثار دفاع مقدس دیده و شنیده می شود و بسیج تمام شدنی نیست چرا که در دورانهای مختلف انقلاب خود را نشان داده و توانست همچون فرهنگ ناب انقلاب اسلامی به جهان اسلام صادر شود .

محمد صابر گفت: شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس اول کسانی بودند که نام خود را در دفتر بسیج ثبت کردند وامروز به برکت خون شهدا فرهنگ بسیجی در تمام دنیا در حال گسترش است و هیچ قدرتی  در مقابل آن نمی تواند ایستادگی کند.

وی ادامه داد: همه مردم دیده اند که برای پیشرفت و گذر از بحرانها تنها راه رسیدن به قله موفقیت تکیه بر فرهنگ بسیجی است و هر کس در هر لباسی که به مردم خدمت می کند باید با تمام وجود خود را با فرهنگ بسیج گره بزند.

صابر بیان کرد: بسیج تفکری است که در مقابل استعمار و استکبار ایستاده و نه گفتن به آنها را بارها تمرین کرده است وتمام قدر در مقابل زورگویی های دشمنان ایستادگی می کند.

وی گفت: امروز افتخار ما این است که جبهه مقاومت با تکیه بر راه؛ روش و منش بسیجی داعش را از سرزمینهای اسلامی بیرون راند و این یک دستاورد بزرگ است.

صابر افزود: امروز کشورهای اسلامی برای حضور در جامعه جهانی دو راه را پیش رو دارند یکی اینکه طریق اسلام ناب محمدی را پیش بگیرند و دیگری اینکه خود را نوکر بی چون و چرای امریکا و اسراییل کنند که البته برخی کشورها بیدار شده و راه اول را انتخاب کرده اند و برخی نیز هنوز در مرداب دسیسه و مکر استکبارجهانی گیر کرده و نمی خواهند خود را بیرون بکشند.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل حرکت عظیم انقلابی را به وجود آورد و این راه امروز به دست با کفایت امام حاضرادامه دارد و در راه مبارزه مدافعین حرم و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده معظم شهدا نقش بزرگی را ایفا می کنند.

صابر ابراز داشت: تقدیر از خانواده شهدا و برگزاری یاد بودها بسیار با ارزش است و باید در این مراسمات بزر گمردانی که در صحنه های داخلی و خارجی رشادت و شهامت به خرج می دهند مورد تکریم قرار گیرند که البته امروز یاد کردن از سردار با کفایت سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی لازم و ضروری است. 

/ انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی غرور جهان اسلام را زنده کرد.
وی با بیان اینکه عناصر ارتش آرمانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نهفته است به مقایسه ارتش جمهوری اسلامی با ارتش پهلوی پرداخت و عنوان کرد: ارتش پهلوی ارتشی وابسته بود که حتی توان ایستادگی دو ساعته برابر دشمنان را نیز نداشت.آیت‌الله عاملی تصریح کرد: امروز ارتش ما فاقد مستشار خارجی است، دارای تجهیزات بومی و مجهز به آخرین فناوری روز است و مهمتر از همه دارای روحیه اطاعت از نائب ولی عصر (عج) است.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ولی‌امر است گفت: تمام ویژگی‌های یک ارتش آرمانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نهفته است.نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد: ویژگی ارتش ایران خودکفایی و خوداتکایی است و همین موضوع عامل اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.
ملتی که ارتش مستقل ندارد امنیت نخواهد داشت
وی افزود: امروز یک قدرت اهریمنی در جهان حاکم است بطوریکه امنیت کشورها را برهم زده و حاکمیت ملی کشورها را نیز نقض کرده است. آیت‌الله عاملی به ظلم و ستم کشورهای مستکبر بر سایر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: امروز نظام ارباب و رعیتی بر جهان حاکم است که کرامت انسانی را زیر پا گذاشته و روزگار جهان را سیاه و تاریک کرده است.
وی تاکید کرد: ملتی که ارتش مستقل ندارد امنیت و اقتدار نیز نخواهد داشت.نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حماسه‌آفرینی‌های ارتش مقتدر ما در آن دوران هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه روحیه اطاعت از رهبری و روحیه جمعی سرمایه اجتماعی ارتش ما است، اذعان کرد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مأیوس کردن دشمنان برای کشور عزت آفرینی می‌کند.
آیت‌الله عاملی در خصوص پاسخ کوبنده ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: وقتی آمریکا به صراحت می‌گوید دنبال جنگ با جمهوری اسلامی ایران نیست این برگرفته از عظمت ارتش و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه سپاه معظم است و این غرور آفرین است.
وی به کار بزرگ سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و یادآور شد: پاسخ سپاه پاسداران نه تنها غرور ایرانیان بلکه غرور جهان اسلام را زنده کرد و به مردم کشورهای اسلامی عزت بخشید. نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی جلوی آمریکا جهانوردی می‌کند و هیچ‌کاری هم از دست این دولت مستکبر ساخته نیست.
وی عنوان کرد: امروز عزت، عظمت و اقتدار نیروهای مسلح ما در گرو ایثار و فداکاری های شهدا است.

دیگر خبرها

  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم