Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه علمیه بهشهر با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند بسیج میقات پابرهنگان است، گفت: میقات جایی است که انسان لباس احرام می پوشد و از مشرکین اعلام برائت می کند بنابراین استکبارستیزی و برائت از مشرکین اصل اول بسیجی بودن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام عبدالنبی داوری، مدیر حوزه علمیه بهشهر و از راویان دفاع مقدس شب گذشته در همایش بانوان بسیجی گرگانی تحت عنوان «سکانداران انقلاب»، گفت:  واژه های نعمت و فضیلت باید در هفته بسیج مورد توجه قرار بگیرند و تفکر بسیجی به نسل های بعدی انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالنبی داوری با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند بسیج میقات پابرهنگان است، خاطرنشان کرد: میقات جایی است که انسان لباس احرام می پوشد و از مشرکین اعلام برائت می کند بنابراین استکبارستیزی و برائت از مشرکین اصل اول بسیجی بودن است.

این راوی دفاع مقدس تفکر بسیجی را امتداد سیره زینبی(س) خواند و افزود: سطح بینش و بصیرت حضرت زینب(س) یزید را به زانو درآورد، بانوان امروز ما باید رهروان زینبی بوده و سطح درک و بینش سیاسی خود را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: زنان علاوه بر حفظ حجاب در عرصه های سیاسی نیز باید هوشیار باشند و در هر قدم با ولایت فقیه همگام شده و از معظم له زاویه نگیرند و از جایگاه احساسی به مسائل نگاه نکنند و مانند حضرت زینب باوقار و محکم باشند.

مدیر حوزه علمیه بهشهر متذکر شد: طبق فرمایش امام (ره) نباید بگذاریم این انقلاب دست نااهلان بیفتد و بانوان با ایفای نقش زینبی در این مهم نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام داوری با بیان اینکه بسیجی باید تمامی عرصه ها را پوشش بدهد و عقب نماند، تأکید کرد: زنان در میدان بسیج دوشادوش مردان هستند آنچنانکه در جبهه مقاومت این شیرزنان بودند که مردان خود را به میدان فرستادند.

این راوی دفاع مقدس ابراز کرد: امام (قدس سره) تعابیر بسیار ارزمشندی از واژه بسیج دارند و در جایی می فرمایند که خلوص بسیجیان غبطه می خورند این تفکر باید حفظ شود و نسل به نسل و سینه به سینه انتقال یابد.

مدیر حوزه علمیه بهشهر گفت: یکی از وظایف محوله به زنان برای پاسداشت خون شهدا حفظ حجاب است، باید به چادر احترام گذاشت و آن را به نسل بعد هدیه داد، زنان هوشیار باشند هر جریانی که بخواهد حجاب را تحقیر کند قصد نفوذ در جامعه زنان را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی