Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:01:20 GMT

سناریوهای لهستانی برای کریم انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۸۳۴

سناریوهای لهستانی برای کریم انصاری‌فرد

یک رسانه یونانی از تمایل دو تیم لهستانی برای جذب ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازتای یونان، دو تیم سطح اول فوتبال باشگاهی لهستان به دنبال کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس آتن هستند. به نظر می‌رسد یکی از این تیم‌ها لخ پوزنان باشد که انصاری‌فرد را از زمان بازی در تیم پانیونیوس تحت‌نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه معتبر ورزشی یونان در ادامه خبرش آورده است: از سویی باشگاه المپیاکوس امانوئل امنیکه را در اختیار دارد که به دوران بازنشستگی خود نزدیک می‌شود، اما کریم انصاری‌فرد تا سال 2020 میلادی با این باشگاه قرارداد دارد.

همچنین سایت رادیو ورزش یونان با اشاره به بازی خارج از خانه تیم المپیاکوس در هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتبال این کشور نوشته است: سیسه و انصاری‌فرد، دو بازیکن موردعلاقه تاکیس لمونیس (سرمربی المپیاکوس) که در بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون غیبت اجباری داشتند در بازی یکشنبه آینده با کورفو به ترکیب اصلی المپیاکوس بازخواهند گشت.

نام انصاری‌فرد و سیسه از سوی بسنیک هاسی (سرمربی پیشین المپیاکوس) در فهرست بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته بود.

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا، با رد پیشنهاد فوق‌العاده عربستانی‌ها برای ماندن در بارسلونا موضوع متقاعد شده و به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی جواب منفی داد.
لواندوفسکی بهترین گلزن آخرین قهرمانی بارسلونا در اسپانیا تا تابستان 2025 با همراه با گزینه تمدید قرارداد به مدت یک سال، قرارداد دارد و حقوقش ۷ تا ۸ میلیون در سال است که قطعا با حقوق پیشنهادی از عربستانی‌ها فاصله زیادی دارد.
مهاجم بارسلونا تمام تمرکزش بر روی این فصل بارسلونا است و کسب سهمیه اروپایی همراه با نتیجه گرفتن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برای مهاجم لهستانی‌ها در اولویت او قرار گرفته است.
در حال حاضر زمانی که قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به پایان می‌رسد، مهاجم بارسلونایی‌ها قطعا به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در عربستان یا آمریکا خواهد بود و به گونه‌ای عربستانی‌ها قصد داشتند در این مسیر پیش‌قدم شوند اما با این حال نزدیکان لواندوفسکی معتقد هستند او زندگی در آمریکا را در عربستان ترجیح می‌دهد.

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد