Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : باید قدرشناس تمامی کسانی باشیم که آرامش را به منطقه باز گرداند و امید را در دل های مسلمانان زنده کردند.

ایران آنلاین /  احمد توکلی شامگاه پنجشنبه در جشنی با عنوان پایان سیطره خبیثه داعش در مسجد جامع روستای لشتو از توابع شهرستان تنکابن ، افزود : دشمنان جمهوری اسلامی تلاش داشتند تا پس از تصاحب عراق و سوریه به ایران حمله کنند اما رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم با بهره مندی از رهنمود های رهبری و راهنمایی های سردار قاسم سلیمانی نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : کشورهای حامی حقوق بشر در این سال ها در برابر همه جنایات گروهک تروریستی داعش سکوت اختیار کردند اما وقتی این آتش دامن خودشان را گرفت به تکاپو افتادند و احساس خطر کردند.
توکلی با بیان اینکه دل حضرت زینب (س) با پایان شجره خبیثه داعش شاد شد ، خاطر نشان کرد : امروز با رشادت ها و دلاور مردیهای رزمندگان اسلام آرامش به دو کشور عراق و سوریه باز گشته اما نباید از توطئه های جدید دشمنان غافل شد.
وی یادآور شد : باید قدرشناس تمامی کسانی باشیم که آرامش را به منطقه باز گرداند و امید را در دل های مسلمانان زنده کردند.
گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) سال 1393 شمسی(2014 میلادی) ورود خود را به شکلی خونین و پر سر و صدا در عراق اعلام و پس از مدتی ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی- تکفیری ادعای تاسیس خلافت کرد و خود را خلیفه خواند.
این گروه تکفیری در راستای هویت سازی جعلی برای خود داعیه احیای خلافت اسلامی را داشت و شیعیان، علویان و مسیحیان و حتی اهل تسنن را مهمترین «دیگر»ی در برابر هویت خود تصور می کرد.
حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی برخی کشورها از داعش منجر به پیشروی میدانی آنها در برهه هایی از زمان شد .
سرانجام سی ام آبان ماه 96 سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش ، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق ، سوریه ، مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق