Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت : زمان فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر تمدید شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالله نجفی افزود: مهلت پایانی 25 آبان اعلام شده بود که به مدت 20 روز تمدید شد. وی گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفت محور عمل انقلابی، آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی برگزار می‌شود. وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 15 آذر  به دبیرخانه این جشنواره و یا به آدرس basijrasaneh.b@gmail.com  ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا یک فراخوان جشنواره ملی عکس با موضوع یاریگران زندگی با اهداف آشنا نمودن مخاطبان کودک و نوجوان با ویژگی‌های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تأثیر آن بر رشد و فرایند زندگی بهتر، کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جستجوگر و خلاق آنان و جلب توجه کودکان و نوجوانان به ویژگی‌های دوست خوب و اهمیت، جایگاه و تأثیر دوست در زندگی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است مخاطبین این جشنواره کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضاء ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و بزرگسالان و مربیان مراکز سراسر کشور هستند که می‌توانند در موضوعاتی، چون خانواده سالم، دوست خوب من، مهربانی و همدلی و تفریحات سالم در بخش کودکان و نوجوانان و "از وابستگی تا سقوط" در بخش بزرگسالان و مربیان شرکت کنند.

برای این جشنواره هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس با موضوعات فراخوان به دبیرخانۀ استانی جشنواره ارسال کند.

عکس‌ها باید به شماره در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۱۱۶۵۱۰ تا پایان روز ۱۳ اردیبهشت ماه ارسال شود. 

بعد از ارسال آثار داوری استانی و سپس کشوری انجام گرفته و از طریق سایت کانون برگزیدگان اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • رسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاه
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی