Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی: این باجه زیر نظر شعبه پاکدشت در شهرک قیامدشت با حضور افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران و آرمان نجات دهکردی معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق افتتاح شد. به گزارش بولتن نیوز به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس اداره امور شعب جنوبتهران بانک ملی ایران در این مراسم که جمعی از مسئولان بانک، دانشگاه و اهالی شهرک قیامدشت در آن حضور داشتند، گفت: رسالت مراکز آموزشی بویژه دانشگاه‌ها در تربیت افراد متخصص و توانمند بسیار دشوار بوده و بانک ملی ایران از همین رو، همواره بدون در نظر گرفتن هزینه و فایده و با نگاه خدمت رسانی به قشر تحصیل کرده و فرهیخته دانشگاهی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی افزود: افتتاح این باجه علاوه بر برطرف کردن نیازهای مالی و بانکی دانشگاه، می‌تواند خدمات ارزنده بانک ملی ایران را به مردم شریف شهرک قیامدشت ارائه کند. دهکردی معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری مدیریت اداره امور در کسب مجوزهای لازم برای افتتاح باجه بانک ملی ایران گفت: فضای در نظر گرفته شده برای این باجه 110 متر مربع است که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال تامین شده است. لازم به ذکر است پیش از این واحد مذکور در قالب گیشه و زیر نظر شعبه پاکدشت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق خدمات دهی می‌کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این نمایشگاه که با مشارکت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز تحقیقات زبان فارسی ایران و پاکستان برگزار شد ده‌ها نسخ خطی قرآن کریم که قدمت برخی از آنها به بیش از پنج قرن باز گردد در معرض دید جمع کثیری از فعالان حوزه خطاطی، علوم قرآنی و علاقه‌مندان به فرهنگ قرآن قرار گرفت.
مراسم افتتاح این نمایشگاه با تواشیح خوانی گروه «آل یاسین اهواز» آغاز شد و پس از آن «مجید مشکی» رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان و «قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان در مورد اهمیت این نمایشگاه و فضیلت ماه مبارک رمضان سخنرانی کردند.
«قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در ماه بهار قرآن می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم ایفا کند.
وی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاکستان اظهار داشت: استقبال پرشور از این نمایشگاه بیانگر نیاز به ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی تک تک افراد جامعه است که در عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود.
رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان تمسک به قرآن همبستگی و اتحاد اسلامی در سایه فرآمین قرآنی را تنها راه مقابله با چالش‌ها و مسائل پیش روی امت اسلامی دانست.
این نمایشگاه به مدت سه روز در مرکز تجاری صفا گولد مال شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار