Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کبدی کشور تایلند گفت: تیم تایلند تیم جوانی است و سعی می‌کنیم رتبه‌های بالا را در این بازی‌ها بدست بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سومپراچ فون‌چو در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از بازی با تیم ملی ایران اظهار داشت: ایران تیم قوی بوده و خوشحال هستیم با تیم ایران هم گروه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم تایلند تیم جوانی است و سعی می‌کنیم رتبه‌های بالا را در این بازی‌ها بدست بیاوریم.

سرمربی تیم کبدی کشور تایلند درباره مسابقه تیم کره جنوبی و این تیم نیز گفت: به نطر من تیم تایلند می تواند کره جنوبی را شکست دهد.

سومپراچ فون‌چو درباره میزبانی گرگان از این مسابقات هم افزود: میزبانی ایران خوب بوده و مشکل خاصی نداشتیم و بازی‌ها خوب بوده و از نظر سطح بازی راضی هستیم.

تیم کبدی تایلند در نخستین دیدار خود در مسابقات آسیایی برابر تیم ایران مغلوب شد.

انتهای پیام/

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان