Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:59:14 GMT

عوارض جراحی های زیبایی روی چشم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۷۲۱۲

عوارض جراحی های زیبایی روی چشم

تهران - ایرنا - دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم ایران، به عوارض جراحی های زیبایی و ترمیمی صورت روی چشم و اطراف آن اشاره کرد و گفت: هرگونه عمل جراحی و غیرجراحی در نواحی میانی و فوقانی صورت، روی چشم و ارگان های چشم دخالت دارد و باید مراقب عوارض آن بود.

به گزار روز جمعه انجمن چشم پزشکی ایران، محسن بهمنی کشکولی در آستانه برگزاری بیست و هفتمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران، گفت: شایع ترین عوارض ناشی از تزریق، افتادگی پلک ها، عدم بسته شدن پلک ها، انسداد مجرای چشمی و ریزش مداوم اشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، برضرورت پیشگیری از عوارض چشمی این گونه جراحی های زیبایی صورت تاکید کرد و گفت: جراحی های زیبایی در ناحیه پلک ها، ابروها، گونه ها و پیشانی، می تواند بینایی را تحت تاثیر قرار دهد.
دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم ایران، اظهار کرد: قبل از جراحی یا تزریق از پیشانی، بهتر است معاینه چشم پزشکی انجام گیرد.
به گفته وی، خشکی چشم، اشک ریزش، تغییر غیرطبیعی محل پلک ها، مژه ها، دوبینی، کاهش دید و دیگر موارد، از جمله عوارض ناشی از جراحی و تزریق است.
بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران از 13 تا 16 آذر 96 در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.
علمی (1) ** 1201 **
دریافت کننده: عبدالکریم جبارپورانتشاردهنده:,لی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گزارش‌های رسمی می‌گویند که از آغاز جنگ علیه نوار ‎غزه تا امروز، رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان را در این باریکه به کلی از توان ارائه خدمات پزشکی خارج کرده است.

‏به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک از روند جنایت جنگی و عملیات نسل‌کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه ساکنان این باریکه است.

گزارش‌های رسمی می‌گویند که از آغاز جنگ علیه نوار ‎غزه تا امروز، رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان را در این باریکه به کلی از توان ارائه خدمات پزشکی خارج کرده است.

ادامه محاصره بیمارستان شفا و تشدید عملیات نظامی علیه آن از جمله به آتش کشیدن ساختمان جراحی این بیمارستان در شب گذشته، محاصره و بمباران بیمارستان أمل در خان یونس و خارج کردن آن از قابلیت ارائه خدمات پزشکی، حمله به بیمارستان ناصر در خان یونس و بازداشت شماری از آوارگان و مجروحان مستقر در آن و ضرب و شتم و بازداشت کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان، از جمله اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور ‎فلسطین می‌نویسد: «حجم انبوهی از شواهد مربوط به جنایات بین‌المللی اسرائیل در نوار غزه طی شش ماه گذشته، ممکن است دیوان بین‌المللی کیفری را در پنج دهه آینده به خود مشغول سازد.»

اکنون سوال پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون‌آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا تصویب قطعنامه، مسئولیت عملی برای ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل‌کُشی آشکار و بی‌پروا و پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی ندارند؟!»

کد خبر 739810

دیگر خبرها

  • گیلان؛ مهد زیبایی‌های طبیعی ایران (فیلم)
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • گیلان؛ مهد زیبایی‌های طبیعی ایران + فیلم
  • ویدیو/ گیلان؛ مهد زیبایی‌های طبیعی ایران
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی