Web Analytics Made Easy - Statcounter



فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه برداران شرکت کننده در قهرمانی جهان که نام کیانوش رستمی در آن قرار نداشت را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در صفحه اینستاگرام خود لیست اولیه وزنه‌برداران را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان منتشر کرد، اما با حذف نام کیانوش رستمی در حالی اعلام کرد این وزنه‌بردار موفق به دریافت ویزا نشده که ویزای تمام وزنه‌برداران ایران صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیل اندروز دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در گفت‌وگو با ایسنا، در این مورد عنوان کرد: "ما این هفته متوجه شدیم سفارت آمریکا در دبی پاسپورت کیانوش رستمی را خواسته است. می دانیم خواستن پاسپورت برای صدور ویزا است، اما در انتظار تایید آن در روز یکشنبه وقتی سفارت آمریکا پس از تعطیلات شکرگزاری دوباره باز می شود، هستم. "

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی هم متوجه شده که ویزای رستمی صادر شده و او هم جزو نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان است چرا که فدراسیون جهانی لیست وزنه برداران را از روی صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی در توضیح این کار نوشت: بعضی تغییرات در لیست وزنه برداران هنوز در حال رخ دادن است بنابراین ما مجبور شدیم لیست را برداریم. برای ایجاد سردرگمی بسیار متاسفیم. لیست به روز شده شب قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در دسترس خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080157

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد