Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@17:51:58 GMT

امام جمعه سابق گنبدکاووس دارفانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۷۷۲۵

امام جمعه سابق گنبدکاووس دارفانی را وداع گفت

حجت‌الاسلام سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس که حدود ۲۳ سال امام جمعه این شهرستان بود ساعاتی پیش دارفانی را وداع گفت.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس ساعاتی پیش به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان مطهری گنبدکاووس دارفانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی از چهره‌های ماندگار نهاد امامت جمعه کشور بود که نزدیک به 23 سال بر کرسی خدمت به مردم در جایگاه امام جمعه شهرستان مرزی و حساس گنبدکاووس تکیه و به شایستگی توانست رسالت‌های خطیر خود را در این منصب به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که از یاران دیرین مقام معظم رهبری بود که اول مرداد ماه امسال به علت کهولت سن و بیماری جسمی جای خود را به حجت‌الاسلام محمود ترابی داد.

امام جمعه انقلابی گنبدکاووس همچنین نزدیک به 5 دهه فعالیت مبارزاتی، انقلابی در کارنامه خود دارد و در طول خدمت خود همواره با مواضع انقلابی و در راستای آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا در راستای آگاهی‌بخشی و روشنگری مردم گام برداشته است و در طول دو دهه حضور در گنبدکاووس به عنوان امام جمعه‌ای فعال همواره در همه عرصه‌ها حضور داشت.

وی از چندی پیش به علت عارضه ریوی در بیمارستان‌های گرگان و گنبدکاووس بستری بود.

مراسم وداع با پیکر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی امروز جمعه ساعت 14 پس از نماز جمعه در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار و مراسم تشییع پیکر وی ساعت 15 از مصلی به سمت امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: با این پاسخ مقتدرانه و محکم، قدرت ساختگی و خیالی امریکاییان و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی نابود شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز استکبار جهانی به دریوزگی دچار شده و فهمیده است که اگر به یمن حمله کند پاسخی محکم‌تر دریافت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی از سخنان خود به پیمان ابراهیم اشاره کرد وگفت: کشور‌های همسایه برای تامین امنیت با رژیم غاصب صهیونیستی پیمان می‌بندند در حالی که با این پاسخ مقتدارنه سپاه کشورمان فهمیدند صهیونیست هانمی توانند تامین کننده امنیت منطقه باشند.

وی افزود: کشور‌های همسایه باید تجدید نظر کنند و از این پیمان بیرون بیایند.

خطیب جمعه بندرعباس با قدردانی از پاسخ مقتدارنه سپاه پاسداران گفت: وعده صادق بزرگترین عملیات تاریخی علیه استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دستاورد‌های این عملیات بی نظیر و این پاسخ نمایش اقتدار بود و در این عملیات سلاح‌های درجه یک آزمایش نشد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که اگر وقت آن برسد از سلاح‌های درجه یک هم علیه شما استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملیات‌های پهپادی در جنگ روسیه و اوکراین افزود: یک ششم این ظرفیت را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی چند ماه پس از انقلاب اسلامی این فرمان را صادر کردند.

بیشتربخوانید: راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

وی افزود: حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران است که از بطن مردم برخاسته است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام نیز گفت: با راه اندازی این حساب ساخت مسکن محرومان در روستا‌های و مناطق کمتر برخوردار تقویت شد.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق عامل وحشت غرب شده است
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی