Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:22:54 GMT

ناراحتی آرسن ونگر از شکست مقابل کلن

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۷۹۵۲

ناراحتی آرسن ونگر از شکست مقابل کلن

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به انتقاد از عملکرد شاگردانش پس از شکست ۱-۰ مقابل کلن پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تساوی باته و ستاره سرخ بلگراد، صعود آرسنال از مرحله گروهی لیگ اروپا قطعی شد؛ ولی شاگردان ونگر مقابل کلن شکست خوردند و سرمربی فرانسوی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت:

” ما مقابل تیمی شکست خوردیم که به جز پنالتی، تنها یک شوت به سمت دروازه ما داشت. فاصله کمی با رسیدن به گل داشتیم. کلن با تمام وجود از خود دفاع کرد و شبی فوق العاده برای آنها رقم زد. جک ویلشر موقعیت‌های گلزنی خوبی برای خودش ایجاد کرد. ولبک، زیرو و ویلشر دائما برای حریف خطر ساختند؛ ولی در لحظه پایانی، در زدن ضربه نهایی مشکل داشتیم.
پس از اینکه صدرنشینی مان در گروه قطعی شد، احساس می‌کنید کار تمام شده است. ما یک بازی خانگی مقابل باته نیز پیش رو داریم. این بازی عملا فرقی برای ما نخواهد داشت؛ ولی می‌خواهیم پیروز شویم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست