Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@10:19:16 GMT

آب چغندر راهکار خشکی پوست صورت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۰۰۸

آب چغندر راهکار خشکی پوست صورت

رکنا:در فصل زمستان و هوای سرد پوست زودتر خشک می شود بهترین راهکار استفاده از آب چغندر است.

 با توجه به سرد و خشک بودن مزاج فصل پاییز، شیوع خشکی پوست بدن در این فصل بیشتر شایع است. اگر این خشکی با افزایش حرارت بدن همراه باشد، منجر به خارش پوست می‌شود.

 خشکی پوست بدن اکثرا به دلیل کم شدن رطوبت زیر جلدی و در اصطلاح طب سنتی غلبه خلط سرد و خشک بر عضو پوست بروز می‌کند و با توجه به سرد و خشک بودن مزاج فصل پاییز، شیوع آن در این فصل بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این خشکی با افزایش حرارت بدنی همراه باشد، نواحی خشک بدن دچار خارش نیز می‌شود. البته در قسمت‌هایی چون پاشنه پا، خشکی ممکن است به دلیل استمرار تماس با جسم سخت ایجاد شود.

برای رفع خشکی پوست باید از ترکیبات موضعی مرطوب‌کننده استفاده کرد. مالیدن روغن‌های رطوبت‌دار مانند روغن بنفشه یا موم، آب چغندر، لعاب گل خطمی به طور مکرر می‌تواند باعث رطوبت بخشی به پوست بدن شود.کسانی که دچار خشکی پوست هستند باید از اسحتمام با آب بسیار داغ امتناع کنند و بعد از حمام و خشک کردن آب بدن به وسیله حوله، زمانی که پوست نمناک است سطح پوست را با استفاده از روغن‌های مرطوب‌کننده چرب کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ در بازار امروز چند؟

امروز (یکشنبه) قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرمی در بازار تهران ۲۵۴ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی + فیلم
  • ببینید | خواص زردچوبه برای پوست