Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: سامانه ثبت درخواست معلولان از روز دوشنبه (6 آذرماه) بر روی سایت اینترنتی سازمان بهزیستی کشور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سامانه ثبت درخواست معلولان جهت سهولت و افزایش دسترسی پذیری افراد معلول به تمام خدمات توانبخشی سازمان بهزیستیراه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران تصریح کرد: افراد معلول می‌توانند بدون مراجعه حضوری به سازمان بهزیستی درخواست خود را در زمینه‌های مرتبط با امور توانبخشی در سامانه ثبت درخواست معلولان ثبت کنند و درخواست آن‌ها پس از ثبت توسط مددکاران بهزیستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسدی خاطرنشان کرد: پس از بررسی درخواست فرد معلول در صورت تایید درخواست، تاریخ و محل تحویل کالا و خدمات مورد نیازی که ثبت شده بود، به او اطلاع داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست معلولان سازمان بهزیستی، به منزله اولین گام در راستای دسترسی پذیری هر چه بیشتر به خدمات مورد نیاز این گروه است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران یادآور شد: افزایش رضایتمندی، رفاه و آسایش هر چه بیشتر معلولان، از جمله اهدافی است که در صدر اقدامات معاونت توانبخشی بهزیستی‌ قرار دارد.

اسدی تصریح کرد: با وجود شرایط فعلی و عدم مناسب سازی معابر شهری، افراد معلول برای رفت و آمد دچار مشکلات فراوانی هستند و راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست معلولان، بخش گسترده ای از این مشکلات را مرتفع می‌کند و معلولان دیگر برای ثبت هر درخواست، به مراجعه حضوری و تردد در سطح شهر نیازی ندارند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در نشست هم‌اندیشی روسای بنادر استان که با حضور اسلامی معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد، افزود: تا کنون سه محدوده برای راه‌اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش‌بینی شده که با بهره‌گیری از نظرات مشاور، یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به‌شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت راه‌اندازی دهکده لجستیک، در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژ‌ای از اجرای این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه‌ساز رونق بیش از پیش فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون عمده بنادر بوشهر نیاز مبرم به توسعه فضای انبار و بارانداز دارند چراکه به‌علت کمبود فضا، زمان انتظار شناور در برخی از بنادر استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان قابل توجهی از کالا‌های اساسی از بندر بوشهر وارد کشور شد که این نشان از ظرفیت بالای این بندر برای واردات کالای اساسی و به‌ویژه پذیرش کشتی‌های زیر ۳۰ هزار تن دارد.

شکیبی‌نسب بیان کرد: اکنون بنادر استان با رسیدن موعد بازنشستگی شماری از کارکنان با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستند که انتظار می‌رود در راستای رفع این کمبود، همکاری لازم برای تامین نیروی متخصص از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های شاخص اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال گذشته تشکیل کمیته پیشگیری از سوانح و الزام شرکت‌ها به تامین نیروی تخصصی در حوزه HSE بود که کاهش خیره‌کننده حوادث با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند پیشکسوتان را به‌دنبال داشت.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: بنادر استان بوشهر و به‌ویژه بندر بوشهر سال گذشته در شاخص‌های مختلف نمره قابل قبولی داشتند که این موفقیت‌ها باید در سال جاری دوچندان شود.

جلیل اسلامی افزود: بوشهر بندری خاص و با ظرفیت‌های ویژه است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نگرشی جدید به این بندر معطوف شود.

وی اظهار کرد: برای رونق بخشی به فعالیت‌های بنادر استان بوشهر نگاهی مثبت و سازنده وجود دارد که این نگاه نویدبخش توسعه دریامحور در این استان است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حوزه آموزش نیز با بهره‌گیری از تجارب و تخصص کارکنان این سازمان در قالب طرح "استاد شاگردی" برای انتقال تجارب و ظرفیت‌های آموزشی کارکنان استفاده خواهد شد.

در این نشست روسای بنادر گناوه، دیر و دیلم دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در جهت پویایی هر چه بیشتر فعالیت‌های بندری ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • وقف ۴۳۰۰ متر مربعی زمینی برای معلولان و سالمندان در رامسر
  • سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی می‌شود