Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@08:18:56 GMT

پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۲۳۱

درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سبحانی موجب تاسف و تاثر فراوان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان  و امام جمعه گرگان رحلت امام جمعه سابق گنبد کاووس را تسلیت گفت

در متن این پیام آمده است درگذشت روحانی خدوم و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رحمه الله علیه امام جمعه سابق گنبد موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم که از شاگردان مقام معظم رهبری و مدافعین راستین انقلاب اسلامی بوده در عمر با برکت خود بویژه در مدت بیست و دو ساله امامت جمعه شهرستان گنبد ملجا و پناه اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی قرار گرفته و در مسیر عبودیت و بندگی خالصانه خدا با مجاهدت وسلامت نفس قدم برداشت.

اینجانب ضایعه فقدان آن فقید سعید را به محضر رهبر معظم انقلاب، عموم مردم عزیز استان گلستان و اهالی بزرگوار گنبد بویژه به ارادتمندان، وابستگان، خانواده و فرزندان آن عالم متخلق تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم واز عموم مردم بزرگوار می خواهم با شرکت گسترده در مراسم تشییع و مجالس ترحیم بار دیگر قدرشناسی خود از روحانیت متعهد و دلسوز را به اثبات برسانند.

غفر الله لنا و له
سید کاظم نورمفیدی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت