Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@16:27:35 GMT

گریه رئیس باشگاه اوسترشوند به خاطر سامان قدوس!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۲۳۳

گریه رئیس باشگاه اوسترشوند به خاطر سامان قدوس!

رئیس باشگاه اوسترشوند سوئد در پاسخ به سئوالی مربوط به مهاجم ملی‌پوش و ایرانی‌اش، احساساتی شد و اشک در چشمانش جمع شد.

خبرگزاری فارس: مسئولان تیم فوتبال اوسترشوند سوئد از عملکرد سامان قدوس که به تازگی در ترکیب بازیکنان مورد نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان، جایگاه خاصی یافته، بسیار راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رضایت به خاطر عملکرد خوب مهاجم جوان ایرانی است که با شخصیت بالا، جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران و مقامات اوسترشوند یافته است.

در همین ارتباط دانیل کیندربرگ، مدیر باشگاه سوئدی شب گذشته و پیش از بازی تیمش برابر زوریا اوکراین در لیگ اروپا، در پاسخ به سئوال خبرنگار یک شبکه تلویزیونی در مورد قدوس، احساساتی شد و اشک در چشمانش حلقه بست.

وقتی گزارشگر این نشریه در مورد وضعیت قدوس و پیشنهاداتی که بابتش رسیده، پرسش خود را مطرح کرد، کیندربرگ چنین جواب داد:سخت است که بتوان برای بازیکنی مثل او ارزش پولی قائل شد.چون برای من ارزش او خیلی بیشتر از این‌ها است.

این مدیر با گفتن چنین جمله احساسی شد و گریست.

در ادامه عالی‌ترین مقام اوسترشوند ارزش قدوس را حداقل ۵۰ میلیون کرون برآورد کرد.

گزارشگر شبکه بعد از بازی شب گذشته که ستاره کشورمان گلزنی کرد، یکبار دیگر سراغ کیندربرگ رفت و در مورد قدوس موضوع ترانسفر احتمالی‌اش را سئوال کرد و اینچنین پاسخ گرفت:او جایی نخواهد رفت.ما چنین تصمیمی گرفته‌ایم.اما بدیهی است وقتی اگر باشگاهی بزرگ پا پیش بگذارد و شرایط بزرگی را هم ارائه دهد، بدیهی است که به خاطر باشگاه و بازیکن باید مسئولیت بپذیریم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور

رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: هرمزگان در سال گذشته با صدور ۴۶ فقره گواهی کشف و درنتیجه شناسایی حدود صد میلیون تن ذخایر فلزی و غیر فلزی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر در زمینه مطالعات اکتشافی و شناسایی ذخایر معدنی با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های توسعه‌ای و بهره گیری از فناوری‌های نوین اکتشافی تحولات بسیار خوبی صورت گرفته به نوعی که تقریباً بیشتر مساحت استان در قالب پهنه‌های مطالعاتی مورد اکتشاف قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت هرمزگان نقش معادن در توسعه مناطق کم برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد ارزش افزوده را حائز اهمیت برشمرد.

خلیل قاسمی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره‌های ارزش گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ساخت شهر‌های تخصصی و ایجاد صنایع پایین دستی با هدف ایجاد ارزش افزوده مواد معدنی نیز در دست اقدام است که نقش مهمی در زمینه توسعه و رونق اقتصادی ایفا خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • شکست عشقی احسان علیخانی / ۹۰ روز برای فراموش کردنت گریه کردم!
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!