Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:28:31 GMT

استقرار پلیس در اطراف مدارس در دو نوبت صبح و ظهر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۲۳۴

استقرار پلیس در اطراف مدارس در دو نوبت صبح و ظهر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان این مطلب که مأموران پلیس در معابر اطراف مدارس در دو نوبت صبح و ظهر حضور فعال دارند، اعلام کرد: در برخی موارد اگر مزاحمین از دید پلیس پنهان مانده باشند با تماس اولیاء مدرسه، پلیس بلافاصله حضور خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  در خصوص حضور گشت‌های پلیس پیشگیری در اطراف مدارس به خصوص مدارس دخترانه تهران اظهار داشت: گشتی‌های پلیس صبح‌ها و بعدازظهرها هم‌زمان با آغاز به کار و پایان ساعات مدرسه، در اطراف معابر منتهی به مدارس حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این حضور به منظور نظارت بر معابر و ممانعت از مزاحمت افراد برای دانش‌آموزان و همچنین برخورد و مقابله با ناهنجاری‌هاست.

سرهنگ بستو با اعلام این مطلب که در برخی موارد پلیس به واسطه تماس مدیران مدارس به طور ویژه در معابر اطراف آن مدارس حضور می‌یابد، بیان داشت: اگر در محدوده مدارسی مزاحمتی صورت بگیرد و از دید پلیس پنهان مانده باشد، طبق تعاملی که معاونت‌های اجتماعی کلانتری‌ها با مدارس دارند، به پلیس اطلاع‌رسانی شده و بنا به ضرورت، گشتی‌های پلیس یا پاس‌های پیاده بلافاصله در محل حضور می‌یابند.

این مقام ارشد پلیس پیشگیری اعلام کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده مزاحمت یا شرارت یا هر مورد خاص دیگر بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته تا مأموران کلانتری در محل حاضر شوند.

وی هدف از استقرار گشت‌های پلیس در معابر منتهی به مدارس را مبارزه با ناهنجاری‌ها و برخورد با مزاحمین نوامیس اعلام کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند

به نقل از یک منبع آگاه جسد مردی در کانال کنار فرودگاه بیرجند کشف شده است.

 ظاهرا این فرد معتاد بوده و قتلی صوت نگرفته است.

هویت و علت فوت در دست بررسی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟